Skip to main content

Goededag,

Ik had in mijn kpn mobiel abonnement (afgesloten in 2015) gratis spotify premium. Nu heb ik onlangs mijn abonnement verlengd naar onberkt data. Hierin is geen gratis spotify premium meer opgenomen. Ik zou dus graag zien dat de spotify wordt losgekoppeld van mijn spotify account zodat ik dit niet meer heb in mijn spotify account:

 

Ik kan in mijnkpn spotify niet uitschakelen. Wat moet ik doen om zelf weer controle te krijgen over mijn spotify account?

 

mvg

Emile

Geeft MijnKPN niets aan. Kunt u daar Spotify als extra optie niet uitschakelen?


Hi,

Ik heb inderdaad niet de mogelijkheid de optie uit te schakelen want de optie staat er niet.

mvg

Dit staat er nu:

 

 

Emile


Hi @emileh,

Door het ingaan van je verlenging, is Spotify Premium automatisch opgezegd vanaf onze kant, daardoor staat hij inmiddels niet meer actief onder je abonnement. Nadat wij je opzegging aan Spotify door hebben gegeven, kan het echter nog een maand duren voordat je account daadwerkelijk op is geheven bij Spotify zelf. Ik ben dus bang dat ik je enkel kan vragen om dat even af te wachten!


Hi @Maja_ 

We zijn inmiddels ruim een maand verder maar mijn spotify is nog steeds niet omgezet naar een free account. Ik neem ook contact op met spotify en die sturen me weer naar KPN… Kastje → muur :-)

Is dit een bekend issue?


Hmm, dit schiet niet echt op dus :slight_frown:

Zou je het mailadres dat je gebruikt om in te loggen bij Spotify en/of je username, in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik hulptroepen inschakelen om dit opgelost te krijgen!


@Maja_ gedaan.. :relaxed:


@Maja_  ter info.

dit is wat spotify meldt

 


Ik wacht nog op een reactie @emileh, hopelijk duur dat niet lang meer zodat je verder mee kunt!


Kep ongeveer hetzelfde, ik ben inmiddels ruim 4 maanden verder. Ik heb alleen geen KPN meer , ven overgestapt maar gebruik nu nog steeds spotify vanuit KPN contract... ik wil het stop zetten maar dit is een fout van KPN. Ik ga die 4 maanden ook zeker niet betalen


@Maja_ is er al witte rook?


Nog niet @emileh, en nu ik opnieuw navraag ga doen wil ik graag direct de situatie van @Micardi81 meenemen.

Als je abonnement bij KPN niet meer actief is, betaal je nergens meer voor bij ons, dus óók niet voor Spotify. Dat scheelt gelukkig, maar uiteraard moet dit alsnog wel worden stopgezet! Had je Spotify bij je abonnement voor thuis of bij je mobiele abonnement? Als het om je mobiele abonnement ging, zou je dan het betreffende nummer nog in je profiel willen noteren @Micardi81?


Ik had het bij mn mobiele abbonement zitten.

(Ga mn  nummer ff in mn profiel doen)


@Maja_ 


Thanks @Micardi81, ik ga voor jullie beide weer even mailen!


@Maja_  is het annuleringsproces naar Spotify een handmatige actie?

(Ik vraag dit als IT-er.. 😊)

het zou fijn zijn als er duidelijkheid over komt…

 


Ik moet er voor mailen met een achterliggende afdeling, en dan wachten op een reactie, antwoord geven, weer wachten op een reactie. Spotify is een ander bedrijf, dus we hebben zelf geen opties om iets te doen met accounts helaas. Het deactiveren hóórt volledig automatisch te gaan, maar helaas gaat daar af en toe iets bij mis. En dan wordt het inderdaad en handmatig actie waar meerdere partijen bij betrokken zijn. Excuus dat het allemaal zo lang duurt!


Hi @emileh, mijn collega van Webcare heeft naar aanleiding van jullie contact daar mijn vervolgstap uitgevoerd (ik heb vandaag een reactie ontvangen per mail met die vervolgstap 🙂) Hopelijk gaat het vanaf nu direct goed!


Top! Ook dank voor je hulp weer  @Maja_ !


@Maja_ Zojuist gebeld door KPN medewerker het is gefixed voor mij. Dank voor al je hulp!
Het duurt even maar dan heb je ook wat.. 

😉


Yes, heel fijn dat het gefixt is @emileh! Excuus voor de lange duur hiervan, zoals je hebt gemerkt is er niet echt een supergestroomlijnd proces voor dit probleem 🙄

@Micardi81, is er vandaag ook met jou contact opgenomen?


@Maja_  jup , volgens mij is het nu allemaal geregeld.

Dankjewel,

 

Groetjes


Heel fijn, bedankt voor het bevestigen @Micardi81 😊