Skip to main content

Ik heb hussel thuis van kpn glasvezelupgrade ,er zat o.a ook gratis spotify premium n bij.

nu heb ik ook een mobiel abonnement bij kpn en daar betaal ik voor Spotify premium..kan ik deze bij mijn mobiel abonnement uit zetten? Vind heten beetje dubbel zo? 
 

graag wat info ..bvd!

Hallo @martina.vdk,

Als je hussel thuis hebt verkocht vanaf 2019, dan heb je geen gratis Spotify. Ik denk dat je Alles in 1 standaard of Premium bedoeld? Welk mobiel abonnement heb je? Gratis Spotify viel onder de abonnementen die tot 2017 waren verkocht.
Als je betaald via je mobiel voor Spotify kun je dit zelf uitzetten via MijnKPN → Mobiel → Extra opties toevoegen of verwijderen → KPN Spotify Premium → Geen Spotify Premium (€0,00)


Hallo @martina.vdk,

Als je hussel thuis hebt verkocht vanaf 2019, dan heb je geen gratis Spotify. Ik denk dat je Alles in 1 standaard of Premium bedoeld? Welk mobiel abonnement heb je? Gratis Spotify viel onder de abonnementen die tot 2017 waren verkocht.
Als je betaald via je mobiel voor Spotify kun je dit zelf uitzetten via MijnKPN → Mobiel → Extra opties toevoegen of verwijderen → KPN Spotify Premium → Geen Spotify Premium (€0,00)

Ik heb hussel thuis van dit jaar 2020. Daar zit entertainment pakket bij met spotify premium. Bij mijn Abonnement daar betaal ik voor spotify . Mag nu verlengen.


Ik heb hussel thuis van dit jaar 2020. Daar zit entertainment pakket bij met spotify premium. Bij mijn Abonnement daar betaal ik voor spotify . Mag nu verlengen.

Dan betaal je nu dus twee keer voor Spotify, één keer omdat je Spotify Premium bij je KPN Hussel abonnement als optie genomen hebt en één keer via jouw mobiele abonnement.

Dat lijkt me toch zonde van je centen of niet soms?


En een "entertainment pakket" bestaat niet. Je kunt 5 euro entertainment korting krijgen als je ook mobiel van KPN hebt. En Spotify is duurder dan 5 euro.


Hoi @martina.vdk, welkom! Ik begrijp dat jij Spotify Premium nu bij je Hussel abonnement hebt, waar je vanuit het entertainmentvoordeel dan €5 korting op krijgt. Dan zou ik de Spotify die je in je mobiele abonnement hebt inderdaad opzeggen. Aangezien het via het vaste pakket dan goedkoper is. Dit kan via je MijnKPN zoals Chris al aangaf:

Als je betaald via je mobiel voor Spotify kun je dit zelf uitzetten via MijnKPN → Mobiel → Extra opties toevoegen of verwijderen → KPN Spotify Premium → Geen Spotify Premium (€0,00)

 

 


Hoi @martina.vdk, welkom! Ik begrijp dat jij Spotify Premium nu bij je Hussel abonnement hebt, waar je vanuit het entertainmentvoordeel dan €5 korting op krijgt. Dan zou ik de Spotify die je in je mobiele abonnement hebt inderdaad opzeggen. Aangezien het via het vaste pakket dan goedkoper is. Dit kan via je MijnKPN zoals Chris al aangaf:

Als je betaald via je mobiel voor Spotify kun je dit zelf uitzetten via MijnKPN → Mobiel → Extra opties toevoegen of verwijderen → KPN Spotify Premium → Geen Spotify Premium (€0,00)

 

 

Hallo,Dankje wel! Ik zal deze in de mobiel uitzetten. Mocht ik een probleem ondervinden dan meld ik me weer.

heb het idd via het entertainment voordeel zitten nu! Dat is voordeliger dan.