Skip to main content

Hi, al meerdere maanden worden de spofity premium kosten dubbel in rekening gebracht, zowel door KPN als door Spotify direct… Graag wil dit via KPN of Spotify gecorrigeerd krijgen. Wat ik me herinner is dat spotify tot vorig jaar gratis was binnen KPN-pakket, en het daarna een betaalde dienst werd… Graag reactie vanuit KPN

 

Beste @joshuafruit, welkom! Je kunt Spotify via henzelf of via ons aanvragen. Je kunt het ook beide doen: wellicht zijn er twee mensen die hier gebruik van willen maken. Wij hebben er geen controle op of je het dubbel aanvraagt of niet, dat is immers je eigen keuze. Lang verhaal kort: je zult één van beide zelf even op moeten zeggen. Dat kan je via Spotify zelf of via MijnKPN regelen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat je het dan weten?


Marcia, 

ik neem zowiezo met spotify contact op, maar ik herinner me dat ik van 2017 tot 2019 een gratis spotify optie via mijnKPN contract had, die op een gegeven moment een betaalde versie werd. Daarop is het betaald geworden via mijnKPN…. IK ga waarschijnlijk deze optie via MijnKPN uitzetten...


Wij hebben zelf geen gratis Spotify naar betaalde versie overgezet. Wel kan het zijn dat je bijvoorbeeld van Alles-in-1 naar een nieuwer abonnement gezet bent, waardoor Spotify Premium niet meer inbegrepen was. Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Ik help je er graag verder mee. Het uitzetten in MijnKPN is zo geregeld, dus dat moet goed komen 🙂.


heb ik gedaan, graag ZSM spotify uitzetten…. Ik zie dat ik vanaf juli2019 spotify betaald heb (voorheen zat t idd in Alles-in-1)….


Bij dezen verwijderd! Ik zie inderdaad dat je van Alles-in-1 naar Internet+TV bent gegaan. Dat verklaart het. Per eind van de maand zal Spotify Premium van de factuur afgaan.


Marcia, 

ik hoor net van Spotify dat zij GEEN refund geven op abonnementen die dubbel betaald zijn via een ISP/Telecomprovider, KPN in dit geval. Daarom het dringende verzoek aan KPN om mij een deel van de 14 maanden (juni19 tot heden) dat ik DUBBEL betaald heb, als refund of tegoed (of van sept faktuur) af te halen….. Ik kan jullie bewijs sturen dat ik OOK direct aan Spotify het Premium abonnement betaald heb…. Ik hoop dat jullie hierin wat kunnen betekenen voor me...


Ha Joshua, wij geven ook geen refund. Zoals eerder aangegeven: wij factureren gewoon wat er aangevraagd is. Op de factuur én op de bevestiging van destijds van de overstap naar Internet+TV staat Spotify Premium gewoon vermeld. Als je er geen gebruik van wilt maken, dan kan je het beëindigen, zoals nu gebeurd is. Er zijn genoeg klanten die twee of meer accounts binnen één huishouden Premium willen hebben en we doen hier zelf geen controle o.i.d. op.