Skip to main content

Beste dames en heren,

mag ik evenĀ  een probleem tussen jullie gooien,er zijn haast slimme mensen die mij hier kunnen helpen,

al twee maanden krijg rekening via kpn voor spotify familie,ik weet van niks,blijkbaar ben gehact en iemand heeft mijn gegevens gebruikt,hoe dan ook op mijn kpn account staat nergens dat ik spotify familie heb dus kan ook niet uitzetten,meermaals kpn gebeld wordt niet geholpen,ene zegt wij zien niet dat je spotify hebt ander zegt wij hebben hier niks mee te maken moet je spotify bellen,op spotify heb zelf geen account dus kan ook niet inloggen ,hoe dan ook vreemde toestand,geld wordt toch afgeschreven, klacht indienen hebt ook niet geholpen,kpn opzeggen volgens kpn heeft ook geen nut,rekening komt tochĀ 

mijn vraag weet iemand hoe ik hier vanaf kom

hartelijk bedankt voor serieuze reactiesĀ 

HoiĀ @serge1974asasasas, welkom op ons forum!
Dat is wel schrikken zo zeg! Als je al een klacht ingediend hebt kan ik je hier via het forum niet echt verder mee helpen.


Spotify kun je opzeggen via je MijnKPN, ik wil je ook aanraden daar je wachtwoorden te wijzigen en twee-factor-authenticatie aan te zetten zodat er niet ingelogd kan worden zonder een verificatie sms.

Meer informatie over Spotify en hoe deze te wijzigen kun je vinden op onze kennisbank!

Spotify Premium of Family kun je opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:
Log in op MijnKPN met je KPN ID
Klik in MijnKPN op de groene knop Thuis]
Klik op Producten]
Klik op Wijzig uw pakket en of extra opties]
Verwijder onder Internet] het vinkje bij Spotify Premium of Family Rechts in beeld zie je je nieuwe maandbedrag.
Klik op de knop Volgende]
Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop Plaats bestelling]
Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.


het punt is dat ik geen spotify hebt,ook niet via kpn,daarom kan ook niet via mijn kpn uitzetten


Als het op je KPN factuur staat moet je het via je MijnKPN uit kunnen zetten, tenzij dat al gelukt is natuurlijk.Ā 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee.


hi,ok bedankt,is gebeurd


Ben bij kpn winkel geweest, ze zeggen hoe dan ook moet via spotify,spotify suport zegt jij bent geen klant van ons,fout ligt bij kpn


enige optie is kpn opzeggen


bedankt voor je gegevens @serge1974asasasas, ik zie dat je hierover ook al een klacht hebt ingediend en je abonnement hebt opgezegd.Ā 
Omdat de opzegging al in het systeem staat kunnen we ook niets meer wijzigen aan je abonnement.

De stappen die ik hier heb staan om spotify op te zeggen (vanwege de opzegging nu niet meer relevant)

Spotify Premium of Family kun je opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:
Log in op MijnKPN met je KPN ID
Klik in MijnKPN op de groene knop Thuis]
Klik op Producten]
Klik op Wijzig uw pakket en of extra opties]
Verwijder onder Internet] het vinkje bij Spotify Premium of Family Rechts in beeld zie je je nieuwe maandbedrag.
Klik op de knop Volgende]
Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop Plaats bestelling]
Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.


hi ,Bedankt,maar zoals ik al geschreven heb ik kan niets uitzetten omdat ik heb op mijn kpn geen spotify hebt,ook nooit aangevraagd,je mag van mij zelf op mijn account inloggen dan kunt u zien dat er geen spotify is om uit te zetten,ik heb kpn opgezegd uit veiligheidsredenen omdat ik denk dat ik gehackt ben iemand gebruikt mijn gegevens,ik hoop dat met opzegging ook alle data verdwijnt ook spotify,mocht ik dan nog rekening ontvangen van spotify dan blokkeer ik rekening en ga via suport van spotify uitzoeken wie maakt misbruik van mijn gegevens,ik wens je fijne jaarwisselingĀ