Skip to main content

We hadden al Spotify via contract A, dit is omgezet naar contract b. Daar willen we ook weer Spotify.

Via de mail heb ik de activatiecode ontvangen en geprobeerd te activeren. Helaas lukt dat niet. Inmiddels krijg ik de melding te veel activatieverzoeken te hebben gedaan. 

Als ik inlog zie ik dat ik alleen free heb. 

Het lijkt me dat het niet zo moelijk moet zijn. Via de chat net contact gehad met een medewerker en kreeg de link het wachtwoord aan te passen,  maar dat was niet de oplossing. 

Wie weet raad? 

 

Hoi @CarolaV . Je hebt in je profiel een klantnummer staan

Hier vind ik een e-mail only. Verder niks.

Wat voor diensten heb jij bij ons? En waar valt die digitenne onder? (vast of mobiel) .

Kun je dat in je profiel vermelden en mij een seintje geven?


Sorry, we zijn pas verhuisd. Ik heb de gegevens aangepast. 


Hoi @CarolaV .  Ik zie dat jij spotify family hebt onder je vaste abonnement.

Als ik nu in de database ga zoeken zie ik een actief spotify abonnement dat is gekoppeld aan een facebook login.  

Wat ik kan doen is deze loskoppelen. Je krijgt dan een nieuwe activatie code. Hiermee kun je een nieuwe account aanmaken.  

Zal ik dat doen?


Dat zou fijn zijn. 

Bedankt alvast! 


Kan iemand helpen? 

Mijn kinderen willen graag Spotify zonder reclame:)


Na contact via de chat is het gelukt. 

Kinderen blij, het werkt weer. 


Fijn dat het via chat gelukt is!!


Hoi @CarolaV .  Ik zie dat jij spotify family hebt onder je vaste abonnement.

Als ik nu in de database ga zoeken zie ik een actief spotify abonnement dat is gekoppeld aan een facebook login.  

Wat ik kan doen is deze loskoppelen. Je krijgt dan een nieuwe activatie code. Hiermee kun je een nieuwe account aanmaken.  

Zal ik dat doen?

Hallo Erwin, het lijkt of ik hetzelfde probleem ervaar. Ik wil mijn Spotify Family account activiren maar wordt digitaal van KPN naar Spotify gestuurd en weer terug. Kan het zijn dat dit ook door mijnkoppeling met Facebook te maken heeft?

 

Groet,

Martijn


Hoi @Martijn van Diggele . Zal ik voor je kijken?

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hoi @Martijn van Diggele . Zal ik voor je kijken?

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi Erwin, graag!

Ik heb mijn profiel aangevuld. Dank je.


Hoi @Martijn van Diggele . Er is op 8-6 een nieuwe activatiecode naar jouw gmail gestuurd. Heb je die gevonden? (check voor de zekerheid ook even de spam map)  

Hiermee kun je een family account aanmaken. Laat je weten of het lukt?


Hoi @Martijn van Diggele . Er is op 8-6 een nieuwe activatiecode naar jouw gmail gestuurd. Heb je die gevonden? (check voor de zekerheid ook even de spam map)  

Hiermee kun je een family account aanmaken. Laat je weten of het lukt?

Erwin, deze heb ik zeker ontvangen, maar als ik deze dan probeer te activeren gebeurd er het volgende;

KPN geeft onderstaande weer.

Als ik dan bij Spotify inlog gebeurd dit:

Dit bedoel ik met het heen en weer :wink: en uiteindelijk lukt het me zelf niet om iets te activeren of te wijzigen.

Kun jij hier iets mee?

 

 

 


@Martijn van Diggele . Ik probeer je te bellen maar ik kreeg een familielid aan de lijn.

Ik stuur je een privébericht. Kun je daar op reageren?


@Martijn van Diggele : ik heb een ticket voor je aangemaakt. Dit moet door een backoffice uitgezocht worden. Als je dinsdag nog niks hebt gehoord, laat het mij weten!


@Martijn van Diggele : ik heb een ticket voor je aangemaakt. Dit moet door een backoffice uitgezocht worden. Als je dinsdag nog niks hebt gehoord, laat het mij weten!

OK. Zal ik Spotify zelf ook benaderen of zij de Premium uit kunnen schakelen naar Free.

Want dat is volgens mij wat er moet gebeuren? Of denk je dat dit niets helpt?


Het kan geen kwaad om ook even contact te zoeken met spotify.

Normaliter zou je gewoon ‘over’ moeten kunnen maar de data spreekt elkaar een beetje tegen. 


Hallo, ik heb een activatiecode ontvangen voor spotify family, echter krijg ik hem niet geactiveerd. Ik moet eerst mijn spotify premium abonnement opzeggen en dan zou kpn mijn family activeren. 
 

het is mij nog niet gelukt het bestaande abonnement spotify premium op te zeggen. 
 

wat moet ik doen?


@Zilvester . Heb jij family via ons afgesloten? En zit/zat je premium ook bij KPN? 

 


Yep, beide abonnementen via kpn


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?