Skip to main content

KPN,  hoe kan ik dit om (laten) zetten?

Heeft u een KPN Hussel abonnement? Want anders is Spotify Family niet eens mogelijk. 


ja, staat er wel bij

 


 


ik heb de klantenservice ook 20 min aan de lijn gehad, ze hebben een fout gemaakt en ik krijg pas over een week een nieuwe activatielink voor spotify Family, duurt een beetje lang vind ik. Slechte eerste ervaring met KPN en Spotify

 


Goedemorgen @PeterVoorschoten! Waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden: jammer dat het voor jou een eerste slechte ervaring is geweest! Wel vreemd: je besteld het één maar krijgt het ander… Wat stond er in je bevestiging vermeld en waar zag je precies staan dat het een Spotify Premium account was?

Mijn advies is om toch nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken of Spotify Family niet alsnog per direct geactiveerd kan worden! Onze klantenservice is morgen weer bereikbaar vanaf 08 uur!


Beste Shyrin, bedankt voor je reactie.

Ik heb zo net KPN gebeld.

Nu bleek dat mijn family abo bij Spotify uitgezet was (door de laatste KPN medewerker) en zoals besproken niet opnieuw geactiveerd.

De KPN medewerker van zonet heeft dit ook geconstateerd en gelijk het family abo weer geactiveerd.

Ik krijg zo weer een activatie mail en kan dan inloggen op spotify met mijn eigen account.

Hier moet ik aangeven welke (reeds aanwezige Gratis premium) abonnementen van mijn gezinsleden van het family abonnement gebruik mogen maken.  Als zij inloggen worden ze dan op een of andere manier gekoppeld aan het Family abonnement.

@shyrin : klopt bovenstaande? is hier geen handleiding of werkinstructie voor beschikbaar?


Ah, fijn dat mijn collega Spotify Family inmiddels weer geactiveerd heeft! In het startbericht van dit topic staat een goede uitleg over over personen uitnodigen en uitnodiging accepteren met Spotify Family:
 


Mocht je er niet uitkomen, dan lees ik het graag en anders héél veel luisterplezier met Spotify Family toegewenst!