Skip to main content

Ik beschik over Spotify premium bij mijn all-in abonnement. Wat zijn de kosten als ik wil overstappen naar Spotify family?

 

Dan zal je moeten verlengen naar Hussel. Want alleen bij Hussel is Spotify Family mogenlijk. Hoeveel dat gaat kosten hangt alles af van wel abonnement u nu exact heeft en met welke opties daarbij.


Welkom @HenkSnel. Is alles inmiddels duidelijk? Mocht je nog vervolgvragen hebben dan hoor ik het graag.


idem. Ik heb KPN Compleet inclusief Spotify Premium. Als ik deze wil upgraden naar Spotify Family vervalt mijn 'gratis' Premium Account en mag ik het volle pond a 14,99 gaan betalen. Beetje vreemd, niet? Ik wil geen Hussel. Ik wil gewoon upgraden naar Spotify Family en daar enkel de 5 euro extra voor betalen als dat moet.


Hallo @Cees13,

Spotify is geen onderdeel van KPN Compleet maar van je oudere prijsplan Alles in 1 Standaard en Premium. Dit prijsplan is inmiddels zo gedateerd dat het raar zou zijn als KPN deze specifieke groep als enige nogmaals met korting dit kunnen afnemen. De enige oplossing is dit direct bij Spotify (€14,99) af te nemen als je geen hussel wilt. 


Evenals Cees13 vind ik het vreemd dat ik mijn voordeel in 1 keer kwijtraak en vervolgens het volle pond moet gaan betalen!


Hallo @Cees13,

Spotify is geen onderdeel van KPN Compleet maar van je oudere prijsplan Alles in 1 Standaard en Premium. Dit prijsplan is inmiddels zo gedateerd dat het raar zou zijn als KPN deze specifieke groep als enige nogmaals met korting dit kunnen afnemen. De enige oplossing is dit direct bij Spotify (€14,99) af te nemen als je geen hussel wilt. 

Heb een brief naar je baas geschreven. Misschien dat hij begrijpt dat hier maar 1 ding raar is.


@Cees13 Lijkt mij sterk, ik werk hier niet. Maar wees vrij om je klacht in te dienen bij KPN. ;)


Hi! Zoals Chris al zegt, werkt hij niet voor KPN, maar wat hij aangeeft klopt als een bus. Wellicht ben je zelfs wel voordeliger uit als je het huidige pakket vergelijkt met Hussel… Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.


hallo evenals @Cees13 wil ik eenvoudig mijn spotify premium upgraden naar spotify family, maarrr ook ik heb een alles in 1 standaard. een enorm oud abonnement (2015 :face_palm_tone2: ). Als ik daarvoor een ander abo moet nemen, lijkt mij best wel omslachtig, ben er sowieso niet zo dol op om wijzigingen door te voeren bij mijn abo. De laatste x heeft een wijziging naar onbeperkt bellen, 6 maanden en zo’n 10 telefoontjes gekost. zucht……

Gaat dus niet??

 


hallo evenals @Cees13 wil ik eenvoudig mijn spotify premium upgraden naar spotify family, maarrr ook ik heb een alles in 1 standaard. een enorm oud abonnement (2015 :face_palm_tone2: ). Als ik daarvoor een ander abo moet nemen, lijkt mij best wel omslachtig, ben er sowieso niet zo dol op om wijzigingen door te voeren bij mijn abo. De laatste x heeft een wijziging naar onbeperkt bellen, 6 maanden en zo’n 10 telefoontjes gekost. zucht……

Gaat dus niet??

 

Gaat inderdaad niet… Spotify Family is alleen mogelijk bij de nieuwere abonnementen. Mocht je twijfelen over iets, vraag me gerust...


Ik heb mijn spotify premium abonnement omgezet naar een spotify Family abonnement. 
Dit is via KPN en vraag me nu af hoe de andere accounts geactiveerd/aangesloten worden op mijn family abonnement? 


Ik heb mijn spotify premium abonnement omgezet naar een spotify Family abonnement. 
Dit is via KPN en vraag me nu af hoe de andere accounts geactiveerd/aangesloten worden op mijn family abonnement? 

Dat lees je in dit topic: https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/alles-over-spotify-family-bij-kpn-454490