Skip to main content

ik heb nu gratis spotify premium via kpn. Maar ik wil graag spotify Family hebben.

Maar dan ga ik de volle prijs betalen.. krijg ik hier geen korting op.?

normale spotify is normaal 9,99, nu gratis bij mijn kpn abo., Family betaal ga ikĀ  14,99 betalen via kpn (ook via spotify normaal).

Welkom op het forum @DarthYodaĀ en complimenten op het uitkiezen van de leukste naam die ik vandaag gezien heb! Het klopt inderdaad dat na onderhandelingen een aantal jaren geleden we geen gratis Spotify meer bij de abonnementen hebben. Wel is het zo dat door die onderhandelingen er ook een prijswijziging geweest is. Hierdoor kostĀ in de meeste gevallen een nieuw abonnement met Spotify hetzelfde als het oude abonnement zonder die losse kosten. Wat ik zou willen doen is voor je kijken wat het verschil voor je is. Heb je daarnaast ook mobiel van KPN dan krijg je iedere maand 5 euro hussel korting en is het in veel gevallen zelfs nog voordeliger. Korte antwoord is in ieder geval dat je in vrijwel alle gevallen niet 10 euro meer betaald maar vaak zelfs minder doordat je met de hussel alleen betaald voor wat je ook echt afneemt.Ā 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.Ā 


Profiel heb ik aangepast.


Ik heb je even een privĆ© bericht gestuurd met wat een wijziging naar Spotify premium family op dit moment voor je zou betekenen onder KPN hussel. Weet wel dat uiteraard prijzen altijd kunnen veranderen dus het kan zijn dat die tarieven op enig moment veranderen als het op een later moment besteld wordt. Ook is een van de voordelen van hussel dat je altijd dingen naar wens aan of uit kan zetten, mits een pakket na aanzetten minimaal een maand aan heeft gestaan. Ik zou je willen aanraden te kijken wat voor jou het best passende pakket is. Mocht je deze wijziging willen laten doorvoeren, geef het dan even aan en ik maak het voor je in orde.Ā :relaxed: