Hallo,
Hier hetzelfde. Willen ook heel graag Spotify Family, maar dit kan niet omdat wij nog het “oude” Alles-in-1 pakket hebben.
Worden wij als oude trouwe klanten nu verplicht om over te stappen naar het vele male duurdere KPN Hussel?
Wij hadden nu Spotify Premium in ons pakket zitten, gratis. Nu kan er Spotify Family worden afgesloten via KPN voor €13,99. Waar is de korting van €9,99 gebleven die ik nu heb voor de Spotify Premium?
Verder is onze WiFi thuis onwijs slecht. Of het valt gewoon weg of de verbinding is slecht. Mijn vriend heeft hier al meerdere malen contact over gehad met u, maar dit wordt niet opgelost. Nu de kinderen ouder worden en ook graag WiFi op hun slaapkamer willen gebruiken, wordt dit toch echt een probleem zeg maar. Waarom wordt er nu wat aan gedaan of is jullie modem en dus WiFi gewoon slecht en kan er gewoonweg niks aan gedaan worden? Nee we hebben geen betonnen nieuwbouw huis en ja we hebben alle stappen op uw site al meerdere malen doorlopen.
Ik vraag me echt af hoe dit nu allemaal kan? Waar is het kwaliteit van KPN gebleven? Waar is de goede klantenservice gebleven? Waar is de waardering voor de trouwe klant gebleven?
We zitten nu op het punt, overstappen of niet? Maar wacht graag eerst jullie reactie af.
MvG Ellen
*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic.