Skip to main content

Dag KPN, 

Ik had een premium abonnement en dit 1,5 maand geleden omgezet naar een fam account. Dus ik heb een maand dubbele abonnementen gehad. Ik dacht nu dat het premium beëindigd was eind juli, dat 1-8 family automatisch actief zou zijn. Dit is niet het geval. Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?

 

Hoi @JessicaJorr, welkom op het forum! Voor Family heb je een mail gekregen met een aparte activatiecode. Die kun je op deze pagina gebruiken om je huidige Spotify Free account om te zetten naar Family. Mocht je de activatiecode niet meer hebben, vul dan je forumprofiel in en reageer hier even. Dan stuur ik hem opnieuw op.


Dag @Erik_ ,

 

Dat klopt die hebben we al een paar keer ontvangen. Alleen werkt het nu nog niet. Inmiddels meerdere keren contact gehad. Aan het thuisabonnement hadden we een andere mailadres  gekoppeld dan het KPN ID account. Contact gehad met spotify, die wijst weer naar jullie en vice versa 😞.  Hopelijk kun jij mij helpen?


Ik zie hier dat het inderdaad nog niet gekoppeld is, en dat de code voor Spotify Family vorige week (op de 5e) verzonden is naar het info adres @ voornaamachternaam.nl. Heb je die binnengekregen?

Verder zie ik dat het Spotify account dat was gekoppeld aan het mobiele abonnement (met als gebruikersnaam voornaamachternaam) inmiddels is teruggezet naar Free.

Wat gebeurt er als je dit Spotify Free account met de activatiecode van vorige week probeert te activeren op de activatiepagina?