Skip to main content

Ik heb altijd Spotify Premium gehad via mijn KPN pakket. Daarnaast had mijn vrouw een losse Spotify Family waar ook onze 2 zoons bij waren aangesloten.

Nadat wij van de zomer bij jullie in de winkel waren is ons geadviseerd, en dus ook opgevolgd, om mijn premium om te zetten naar family.

Vervolgens zou ik de lopende accounts van mijn vrouw en 2 zoontjes “inladen” in de family abonnement via KPN.

Dat ging erg soepel met de 2 accounts van mijn zoontjes alleen die van mijn vrouw lukt niet. 

Ik krijg nadat ik het adres heb ingevuld: There was a problem, please try again later. 

Ik heb alles gecontroleerd. Kan het zijn doordat zij beheerder was van haar family account dat dit niet mogelijk is? Wat moet ik dan doen?

 

Ik hoor het graag.

Hoi @jwdevries1972 en welkom op het forum! Het beste wat ik je hiervoor aan kan raden is contact opnemen met Spotify zelf. Ik heb geen toegang of inzage in de systemen van Spotify zelf, waaronder de beheerderspagina van het familie abonnement. Ik verwacht dat Spotify zelf je snel verder kan helpen. Wil je het hier laten weten, als je de oplossing hebt? Ik ben benieuwd of het gelukt is!