Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Al vanaf januari Spotify family, maar doordat ik alles in een van kpn heb en dus een gratis Spotify account  heb werkt  Spotify family niet.

Ik zou graag Spotify familie willen stopzetten, maar ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan vinden.

Als ik inloggen wil kom ik op mijn premium uit!

 

marion


Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ha @maartje33, welkom! Je neemt Family via Spotify zelf? In dat geval kan je het beste even contact opnemen met Spotify zelf. Ze helpen je graag verder. 


Ik heb het via mijn abonnement toen die tijd gedaan. En het word betaald via mijn mobiele abonnement 


Zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je erbij. 


Gedaan😁


Bedankt! Het is me nu inderdaad duidelijk. Op het nummer eindigend op -086 staat Spotify Family als extra optie. Je kunt dit zelf gemakkelijk via MijnKPN opzeggen. Mocht je er niet uitkomen, laat je het dan weten? Dan zeg ik het op voor je. 


Ik heb dit al heel vaak opgezocht via mijn kpn. Maar ik kan het nergens vinden! Als je het zou willen opzeggen voor mij, zou dat heel fijn zijn.

de premium blijft gewoon staan toch?


Heb je jouw 06-nummer wel gekoppeld aan MijnKPN? Bij dezen heb ik Spotify Family verwijderd in ieder geval. Dat gaat in per het einde van de maand. Premium verandert niets aan 🙂.


Heb je jouw 06-nummer wel gekoppeld aan MijnKPN? Bij dezen heb ik Spotify Family verwijderd in ieder geval. Dat gaat in per het einde van de maand. Premium verandert niets aan 🙂.

Geweldig, dankjewel marcia!

 

06-nummer is wel gekoppeld