Skip to main content

waarom bied KPN family aan maar niet alle voordelen hiervan? kan bij voorbeeld geen family mix maken. als ik een abonnement afsluit bij spotify rechtstreeks kan ik dit wel doen. tevens zit er geen prijs verschil tussen het abonnement van KPN en spotify.

kan bij voorbeeld geen family mix maken

Dat weet ik niet.

Maar het staat gewoon vrij om het direct bij Spotify af te gaan nemen. Zeker ook omdat er via KPN geen voordeel meer is.

Met Netflix voelde ik me ook niet verplicht het via KPN af te nemen. Ik heb dat direct bij Netflix zelf.


Hi @Sergevanderidder1973, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Allereerst is de Spotify Family die je af kunt sluiten via KPN, dezelfde Spotify Family als wanneer je dit rechtstreeks bij Spotify afsluit. Het enige verschil is dat je het op de factuur van KPN ziet staan. Dit zorgt voor overzicht in de kosten. Het zou dus wel mogelijk moeten zijn om een Family Mix te maken. 


helaas is dit dus niet waar. als ik dit probeer te doen geeft hij aan dat ik hiervan geen gebruik kan maken omdat dit abonnement niet rechtstreeks bij spotify loopt. tevens zie ik nergens in de app of on line de family mix link


Mijn excuses, je hebt gelijk. Op dit moment is het nog niet mogelijk om gebruik te maken van de Family Mix als je Spotify Family afneemt via KPN. Dit heeft een technische reden. Er wordt wel gekeken naar de mogelijkheden om dit beschikbaar te maken, maar op dit moment is nog niet bekend of/wanneer dit mogelijk zal worden. 


Ik heb hetzelfde hier. Deze week mijn abonnement omgezet van Premium naar Family, maar kan inderdaad de Familiy Mix niet vinden. Ook het ouderlijk toezicht niet trouwens, klopt dat?

 

Overigens is het onjuist wat @PeterG zegt. Met Hussel Korting krijg ik wel degelijk nu 5 euro per maand korting omdat ik Spotify via KPN afneem. Overstappen naar Spotify zelf om deze mogelijkheden die bij het Family gedeelte horen wel te krijgen zou mij dus extra geld kosten! Ben dus erg benieuwd wanneer deze mogelijkheden ook via KPN werkend worden.


Met Hussel Korting krijg ik wel degelijk nu 5 euro per maand korting omdat ik Spotify via KPN afneem.

@ReinierVdP 

Als je alléén maar Spotify afneemt dan klopt het……..

Maar als je ook ESPN, Pluspakket danwel Film1 afneemt krijg je nog steeds maar € 5 korting per maand en dan is het feitelijk verwaarloosbaar.