Skip to main content

hallo, 

ik heb bij mijn abonnement een Spotify family account. ik weet mijn inlog gegevens niet meer. als ik inlog met mijn email adres kom ik in een free account terecht.

kunnen jullie me helpen .

Hoi @Abroek75 . Welkom op het forum.

Ik kan je een nieuwe activatiecode toesturen. Dat wordt je ‘oude’ account free en kun je zelf een nieuw account premium maken.

Als je je huidige inloggegevens terug wil zul je dat via de spofity website moeten proberen: https://support.spotify.com/nl/article/cannot-log-in-to-spotify/

Als ik een nieuwe code moet sturen wil je dan je profiel invullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb al 2 dagen contact met Spotify via Twitter. Dat werkt niet echt. Ze vertellen mij dat ze wel mijn account zien en dat ik het  juiste email adres gebruik. Ik moest afmelden nieuw ww aanvragen enz.  Ik blijf steeds in een free account uitkomen die ook op dit emailadres staat. Ik begrijp er eerlijk gezegd niets meer van. Als je mij een nieuwe activatiecode code stuurt ben ik dan alles kwijt en moeten de anderen weer opnieuw uitgenodigd worden?


Als jij het account niet meer in kunt wel. Met die code zou je dan alleen maar een nieuw spotify premium kunnen aanmaken en komt je huidige account(waar je dus niet in kan) op free te staan.

 


Dank je voor je hulp. Het is eindelijk gelukt om het met Spotify op te lossen. Fijne avond nog.


Goed om te lezen. Was er nog iets speciaals voor nodig? (wellicht kunnen de meelezers er iets van opsteken)