Skip to main content

Ik heb een Spotify premium abonnement via Kpn gratis bij alles ineen pakket. Hij werkt op mijn Pc en telefoon. Maar nu wil ik hem op mijn tablet installeren maar ik weet de inloggegevens niet meer. Ik heb alle mailadressen ook geprobeerd, maar ik heb waarschijnlijk een andere gebruikersnaam. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

Ik heb via een email adres dat ik voordat ik een premium adres heb gekregen via KPN, al een gratis abonnement aangemaakt en kan wel de inloggevens van dat abonnement wijzigen, maar ik kom niet in het premium abonnement omdat ik de gebruikersnaam ( mijn allereerst @kpnmail.nl adres) niet meer kan traceren. Ik zou graag de gegevens van dit abonnement willen weten. Kunt u mij helpen.
Ik vind het ook vervelend dat er geen telefonisch contact mogelijk is.


Hoi @AlphonsB. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om het gebruikersnaam te achterhalen. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Vikash

Ik heb  het profiel ingevuld.

 

groet

 


Tot op heden geen reactie, jammer,  Ik probeer het nog een keer!


Ecxuses voor mijn late reactie. Ik heb zojuist een privébericht naar jou verstuurd met daarin jouw gebruikersnaam. Laat je mij weten of het gelukt is?


Reageer