Skip to main content

Hallo,

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat mijn spotify premium account gehackt is. Ik kreeg een bericht dat mijn emailadres en wachtwoord gewijzigd zijn. Vervolgens kon ik niet meer inloggen dus en zijn al mijn playlists en gegevens weg. Verder kreeg ik een pop-up dat er op een andere telefoon met een vreemde naam werd geluisterd. Wat nu? Ik ben bang dat ik met Spotify zelf niet zo ver kom, aangezien ik geen betalingsbewijzen oid heb, omdat het abonnement via KPN loopt...

Gr. J

Hi Janske, welkom hier. 

Je zult dit toch via Spotify moeten doen, als het goed is kunnen ze prima zien dat je e-mailadres is aangepast. Een andere optie is om een nieuw account aan te maken, wij kunnen de oude loskoppelen en jou een nieuwe code sturen. Je bent dan wel je playlists kwijt. 


Beste Alex_P,

Thanks voor je reactie. Ik kon zien dat al mijn playlists verwijderd waren en er stond al 1 nieuwe in, dus ik denk dat ik die sowieso kwijt ben. Ik wil wel een nieuwe activatiecode dan. Wat gebeurt er dan met het gehackte account? Gaat die uit de lucht of kan die profiteur er alsnog van blijven meegenieten?

Mvg, Janske


Hoi! 
laat maar zitten! Ik heb het inmiddels opgelost met spotify, ik kan weer inloggen. Maar al mijn playlists zijn wel weg😭

gr. Janske


Ow, dat is flink balen van je lijstjes. :sweat: Wel fijn dat je je account terug hebt. Mijn advies is altijd om niet hetzelfde wachtwoord te gebruiken voor al je accounts, voor het geval er ergens een lek ontstaat.