Skip to main content

Goedemorgen,

Nadat we tig jaar diensten van KPN en haar rechtsvoorgangers hebben afgenomen werd er vorig jaar bij ons glasvezel aangelegd. We konden op dat moment niet meer verder met KPN omdat zij niet meededen als provider. Wij kozen voor Solcon, een dochteronderneming van KPN. Daarnaast zijn wij klant bij Youfone, dus aangesloten op het KPN netwerk. 
Kunnen wij dan, zonder extra kosten, gebruik maken van Spotify? Lijkt mij nl. niet onredelijk of heb ik iets gemist?

MvG

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen,

Nadat we tig jaar diensten van KPN en haar rechtsvoorgangers hebben afgenomen werd er vorig jaar bij ons glasvezel aangelegd. We konden op dat moment niet meer verder met KPN omdat zij niet meededen als provider. Wij kozen voor Solcon, een dochteronderneming van KPN. Daarnaast zijn wij klant bij Youfone, dus aangesloten op het KPN netwerk. 
Kunnen wij dan, zonder extra kosten, gebruik maken van Spotify? Lijkt mij nl. niet onredelijk of heb ik iets gemist?

MvG

Voor Spotify moet gewoon betaald worden. Waar haalt u de gedachte vandaan haalt dat dit zonder kosten zou kunnen? En u bent geen klant van KPN. Dus u kunt sowieso geen Spotify afnemen via KPN.


Wat een ontzettend onvriendelijke reactie!  Mij stond bij dat deze dienst gratis geleverd werd aan bestaande klanten van KPN. Ik heb een poging gedaan om u uit te leggen dat ik vwb onze internetaansluiting wel moest vertrekken bij KPN omdat jullie niet in beeld zijn. Uitsluitend jullie dochteronderneming Solcon. 


Mij stond bij dat deze dienst gratis geleverd werd aan bestaande klanten van KPN. 

Vroeger werd Spotify "gratis" geleverd maar ik zet met opzet "gratis" tussen aanhalingstekens want je betaalde Spotify gewoon met een beetje korting via de abonnementsprijs. "Gratis" is dus "In de prijs inbegrepen".

Daar zit hem dan ook de crux waarom dergelijke "aanbiedingen" niet voor Solcon gelden.

Overigens is met de introductie van KPN Hussel ook voor de KPN abonnee Spotify niet meer "gratis" (in de prijs inbegrepen).


Hartelijk dank voor uw reactie en mijn excuses dat ik dit had kunnen weten of opzoeken. 
MvG


Reageer