Skip to main content

Ik vind Spotify heel interessant mooi ik heb allemaal country muziek op staan  maar ik vind verder ook wel interessant zoals archieven verder laat ik het zo 

Fijn om te lezen, @Anja.v.dmeer .  Ik snap dat je spotify hebt en hier tevreden mee bent? Geniet van je muziek en als ik iets voor je kan doen, laat het maar weten.

 


Bedankt voor die mooie bericht maar ik wil berichtjes hebben  maar niet zoveel reclame in ja ik ben op Spotify ik heb daar country muziek opstaan gr.anjavdmeer


Hoi ik ben al ingelogd form en daarom vind het fijn maar ik vind het niet fijn als ze mij een bericht sturen over die glasvezels wat bedoelen zij daarom dat wil ik heel graag weten moet ik het nu laten doen of niet


Hoi @Anja.v.dmeer . Ik wist niet dat jij een bericht had ontvangen?

Kun je uitleggen wat voor bericht dat is? Komt er glasvezel in jouw regio? 


Uh nog niet er komt nog geen glasvezel in ons dorp ik wil niks meer over horen gr anjavdmeer


Heb jij al glasvezel bij jou in het dorp Anja?


Ik heb geen glasvezels en die hoef ik ook niet dat is alleen voor bedrijven en niet voor alleen staanders aub


Ze of jullie hebben er steeds over die glasvezels wat ik niet niet hebben wil


Ik heb geen glasvezels en die hoef ik ook niet dat is alleen voor bedrijven en niet voor alleen staanders aub

Glasvezel is voor iedereen, en gelukkig niet alleen voor bedrijven.
Ook ik ben alleenstaander, maar ik wil mijn glasvezelverbinding niet missen.
Het is sneller dan DSL en het kost je niks extra, dus waarom zou je het niet doen?
Waarom sta je er zo negatief tegenover Anja?


glasvezels is niet voor iedereen het is voor alle bedrijven jullie moeten niet zo liegen aub aub en ik wil het ook niet hebben die glasvezels ik heb geen geen bedrijf hoor je


glasvezels zijn alleen voor bedrijven en niet voor allemaal jullie zijn leugenaars en ik wil niet niet die glas verzels hebben ik ben bij kpn gesnapt


huistijger bedoelt het goed, Anja. Maar maak je verder niet te druk. Zet maar een mooi Country-nummer op. :musical_score::saxophone:


Anja woont in Heeg als ik haar profiel bekijk. Heb diverse postcodes gecheckt op Fourstack, maar nergens glasvezel gezien.