Skip to main content

daar zoek ik niet naar maar spotify is verdwenen uit menu ben geabbonneerd  bij kpn all in one maar nou moet ik via facebook aanmelden en dat wil ik niet  hoe nou gr john

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @johnkoole1, welkom op het forum! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ik doe een poging tot een antwoord. Je hebt Spotify op een apparaat, en je bent niet meer ingelogd op dat apparaat? Je hoeft je dan niet opnieuw aan te melden, je kunt gewoon weer inloggen met de inloggegevens die je eerder al gebruikte. Als je die niet meer weet, en je hebt Spotify Premium via KPN, vul dan je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijk ik voor je na wat je gebruikersnaam is,


het probleem is dat window 10 ge update is er werd geschreven dat alles opnieuw weer in zal komen maar ja het is zo dus alles zoek dan moet inloggen met en aanmelden met facebook

nu heb ik een hekel dat ik moet aanmelden met facebook of twitter allemaal meeeters en een hoop gedoe nieuwe w.woorden opgehoepeld ik ben het zat dan komen ze erin die ik niet in de kamer horen zien goed zo ? 


Je hoeft je niet aan te melden met Facebook, John. Als je Spotify opent op je computer dan zie je dit scherm. Je kunt daar in de grijze velden je gebruikersnaam en het daarbij horende wachtwoord invullen. Log dan in door op de groene Inloggen-knop te drukken. De Facebook knop hoef je niets mee te doen.

 

Als je jouw gebruikersnaam niet meer weet, daar kan ik je mee helpen. Maar dan heb ik wel eerst gegevens van je nodig. Klik op het woord forumprofiel, vul de velden in en klik op opslaan. Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt.


het was een abbonnement ik hoefde geen wachtwoorden en geen facebook of iets dergelijk dus inloggen in het verleden nooit gezien en ook niet dus blijf maar weg


Klopt, het is een abonnement. Maar om gebruik te maken van je Spotify abonnement moet je inloggen in het Spotify programma. Eenmaal ingelogd blijf je dat ook, dus je hebt dat waarschijnlijk maar 1x hoeven doen toen je dit voor het eerst installeerde. Vul je forumprofiel in, dan kan ik hier de rest van je gegevens erbij pakken en je helpen met je gebruikersnaam.