Skip to main content

Wij hebben 20-05-22 om 11.30 uur spotify premium naar family laten omzetten. Dit zou enkele uurtjes kunnen duren. Na diverse telefoontjes naar kpn is het probleem nog steeds niet opgelost. Al vanalles geprobeerd zoals: uitloggen/inloggen, via internet kpn spotify activeren. En zelfs via de bevestigingsmail geprobeert. Kpn verwijst me naar spotify en hun weer naar kpn. Schiet lekker op. Aangezien ik al verschillende forums heb gelezen over dit probleem wordt ik hier niet vrolijk van. Schijnt een bekend probleem te zijn bij kpn. Hopelijk op een snelle oplossing. Zodat wij hier op onze vakantie nog plezier van kunnen hebben 😏🙄

 

Hoi @Martijn74, welkom op ons forum!
Dat schiet niet op zo!

Ik kijk graag even met je mee, als het goed is kan hiervoor een ticket aanmaken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Mijn telefonische collega's bij 0800-0402 moeten dit ook voor je kunnen doen. Dat is vaak iets sneller.

*admin: bericht aangepast


Hoi Thomas, nee dat klopt! Maar na een aantal telefoontjes met kpn hebben ze mij belooft dat het vanaf 25-05-22 naar family is overgezet. Dit vanuit backoffice spotify geregeld. Dus ben benieuwd. Toch bedankt voor je reactie. Hopende dat het hiermee opgelost is.


Ah top, dat moet goed komen! Bedankt voor je terugkoppeling!