Skip to main content

Hoi,

 

Wat jaartjes later, maar ik heb hier op het moment ook last van. Ik heb het een aantal maanden geleden al stopgezet via kpn, maar hij blijft doorgaan. Ik voel me hier heel naar bij want ik wil niet ineens te horen krijgen dat ik niet betaal voor een service die ik wel heb. Wat moet ik doen?

 

groetjes

Thaïra

admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @Thai, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je Spotify enkele maanden geleden hebt stopgezet, maar dat je nog steeds gebruik kunt maken van Spotify Premium. Nu is het zo dat je na het stopzetten van Spotify Premium via KPN er nog even gebruik van kunt maken. Dit komt omdat wij eerst een seintje aan Spotify geven dat jij het hebt stopgezet. Daarna moeten zij dit nog in hun systemen verwerken. Dit kan een maand duren. Maar het is wel bijzonder dat je nu al enkele maanden van Spotify Premium gebruik kunt maken terwijl je dit hebt stopgezet. Het lijkt er haast op dat Spotify Premium niet daadwerkelijk uit jouw abonnement is gehaald. Ik kijk daarom graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik wacht je reactie af.


@Denise_ 

ik weet niet alle gegevens


Dat is geen probleem! Hiermee kan ik uit de voeten. Ik zie geen Spotify Premium via KPN op jouw adres. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken over eventuele kosten. Waarom Spotify Premium nog actief is, kan ik helaas niet verklaren. Kan het zijn dat je een Spotify Premium account via Spotify zelf hebt? Je zou voor de zekerheid contact op kunnen nemen met Spotify om na te gaan hoe dit bij hen in elkaar steekt.


Ik heb geen premium bij Spotify, maar ik zal contact met ze opnemen. 
Bedankt voor de hulp!


Ik heb contact opgenomen met Spotify, maar zij zeggen dat KPN de beheerder van mijn account is en dat alleen jullie mijn abonnement kunnen stopzetten.


Wat vreemd zeg. Ik wil dit graag verder onderzoeken. Zou je jouw Spotify gebruikersnaam toe willen voegen aan je profiel? Als je Spotify gekoppeld hebt aan Facebook, dat bestaat jouw gebruikersnaam uit een reeks cijfers.


Ik heb mijn gebruikersnaam even bij over mij gezet 


Bedankt. Ik heb dit intern doorgezet om jouw Spotify Premium account stop te zetten. Hopelijk kan jij straks weer met een gerust hart gebruik maken van Spotify (Free). Zodra ik meer hoor, kom ik bij je terug.


Bedankt!


Ik heb zojuist terugkoppeling ontvangen. Mijn collega heeft jouw klantnummer per direct gedeactiveerd. Als het goed is, is jouw Spotify account nu omgezet naar Spotify Free. Kan je dit bevestigen?


Jaa klopt!


Super! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Als je verder geen vragen hebt, wens ik je een fijne dag.