Skip to main content

Ik wil ook graag mijn spotify, welke ik gratis ontvang bij mijn huidige pakket, omzetten naar een family variant. Ik word van t kastje naar de muur gestuurd, afgewimpeld door het keuzemenu van de klantenservice. Verwezen naar de info online en verbinding verbroken vervolgens. Maar de info online biedt geen mogelijkheden voor mij om ook maar iets te wijzigen. Ik wil graag contact. Desnoods via mail. Maakt me niet uit. Maar daadwerkelijk een medewerker die iets voor me kan betekenen hierin en het voor me omzet. Kost veel te veel tijd en energie dit. Pfff

Goed dat je via het forum contact met ons opneemt, @IreneE! Ik reageer later dan gewenst op je bericht: dat komt omdat het heel erg druk bij ons is! Sorry!
Is het in de tussentijd gelukt om Spotify Premium om te zetten naar Spotify Family? Zo niet, dan wil ik eens kijken hoe of wat. Vul jij je gegevens in, in jouw profiel? Denk aan het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant + de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.
Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?


Ik weet niet welk profiel je bedoeld..waar moet ik wat invullen?


Jouw forum-profiel: even klikken op het woord “profiel”. Daar de benodigde gegevens invullen en dan hier een seintje geven als je dat gedaan hebt :wink: .


Ja ingevuld!


Fijn, dank je wel!
Je maakt nu gebruik van een verouderd abonnement, Spotify Family kan alleen toegevoegd worden aan onze nieuwe abonnementen. Je kunt het nieuwe abonnement samenstellen met opties: voor elke optie worden er kosten berekend. Ik kan voor je nakijken hoe de nieuwe samenstelling ervoor je uit komt te zien. Dit kan ook telefonisch (0800 0402) of via chat (Contactpagina klikken op 'Administratie' en vervolgens op 'Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op 'Naar chat' te klikken.)

Het Pluspakket en het vaste telefoonnummer zijn nu gratis: gebruik je deze en wil je ze dus behouden?

*Admin: aangevuld met contactgegevens klantenservice


Vaste telefonie kan er wel af. Het pluspakket wil ik liever wel behouden. Ik zou overigens ook het  verschil tussen spotify gratis en FAMILY willen betalen. Is dat mogelijk misschien? Want ik weet dat ik veel voordeel heb omdat ik nu al zo lang klant ben. Hoor graag van je.


Als je het pakket samenstelt met alle huidige opties, maar zonder een vast telefoonnummer en met Spotify Family, kom je uit op een bedrag van €79,48 per maand.
Let wel: je hebt dus geen gratis zenderpakket meer maar krijgt €5,- korting Entertainmentvoordeel.


Bedoel je met het gratis zenderpakket, dat ik kan switchen tussen fox sport en of het pluspakket wb extra zenders en het opnemen pakket? Kan ik niet even bellen en overleggen? Volgens mij betaal ik nu 72 euro nogwat per maand en daar komt dus evt straks 7 euro bij, voor minder?


Je hebt nu, als KPN Compleet voordeel, een gratis zenderpakket waarbij je kunt wisselen tussen het Pluspakket en Fox Sports. Als je het abonnement wijzigt, dan komt dit voordeel te vervallen en krijg je daarvoor in de plaatst €5,- korting op geselecteerde entertainment.

Het Opnemen pakket hou je: deze krijg je gratis omdat je 2 TV ontvangers hebt.

Bellen kan altijd, mijn collega's zijn elke dag telefonisch bereikbaar via 0800 0402.