Skip to main content
Beantwoord

Spotify opgezegd en toch nog facturen

  • 28 June 2024
  • 12 reacties
  • 68 keer bekeken

Beste Jasper ook bij mij is het verhaal van het kastje naar de muur sturen het geval

ik probeer via kpn mijn afgesloten spotify premium op te zeggen maar men incasseert nog steeds het geld de afgelopen 2 maanden. Ondanks dat ik een bevestiging per e-mail in april heb gehad dat het abonnement is stop gezet. 
Nu stuurt KPN mij al twee keer door naar Spotify. 
waarop Spotify aangeeft dat zij het premium abonnement moeten opzeggen. En omzetten naar het gewone Spotify abonnement. Kortom help mij alstublieft. 🙏🏼

Hallo @Kastje naar de muur. allereerst welkom hier op de KPN community. De aanleiding is echter niet zo fraai. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan duik ik de systemen in om een eind te maken aan de onterechte facturatie. 


Dank voor je reactie,

ik hoop dat je het snel kunt oplossen. 
ik word gek van het heen en weer gestuurd te worden. 
ik hoor van u!  🙏🏼🙏🏼😉


De administratieve afdeling die dit kan rechtzetten is reeds aangestuurd @Kastje naar de muur.. Zodra ik meer informatie heb, zal ik dat laten weten. 


Bedankt. Ik wacht het af!🙏🏼🙏🏼🙏🏼


Ergens in het facturatie systeem bleek nog Spotify actief te staan @Kastje naar de muur.. Het is nu allemaal alsnog verwijderd uit de systemen. De bedragen die nog ten onrechte zijn gefactureerd, krijg je uiteraard terug. 


Oh das geweldig. Wat fijn dat je het hebt kunnen regelen voor mij. Dank dank dank. 


De vergoeding staat in het systeem. Als deze niet op de factuur van de maand juli staat, dan zal die uiterlijk meegaan op de factuur van augustus @Kastje naar de muur. 


Beste Jeroen,

dit is de Facturatie van juli, wederom is de “online aankoop” ongetwijfeld Spotify, weer in rekening gebracht. HELP!!!!! 


@Kastje naar de muur. : @Jeroen van KPN  is er volgende week weer.  Gelukkig is de compensatie wel goed gegaan zie ik maar blijkbaar is er iets nog niet in orde met die spotify order.  Ik kan zijn correspondentie met die afdeling niet vinden dus we zullen even op hem moeten wachten. 

Komt uiteindelijk allemaal wel goed! Dat beloven we! 


We wachten af tot je collega er is. We waren al te snel blij! Maar ja alles gaat vaak met scheepsrecht zegt men (3 x) 😉


Dit is wel weer vervelend natuurlijk @Kastje naar de muur. Ik heb inmiddels navraag gedaan bij de afdeling die Spotify helemaal verwijderd zou hebben. Zodra ik reactie heb, laat ik het weten! 

De vergoeding voor de afgelopen maanden is gelukkig wel goed gegaan. Uiteraard zorgen we ook voor teruggave van juli. 


Echt hè Jeroen, nou we wachten het weer af. Dank voor je reactie. Groetjes. 


Reageer