KPN weigert mijn opgezegde spotify om te zetten van premium naar free.
Hallo
Zo’n omzetting wordt nooit meteen verwerkt, het kan wel tot één maand duren.
Wisselen tussen Premium en Family
Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:
- Log in op MijnKPN met je KPN account.
- Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
- Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
- Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij Spotify Premium of Family. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
- Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’.
Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.
Als je opzegt, wordt Spotify Premium binnen een maand teruggezet naar Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.
bron:
Is de opzegging langer dan één maand geleden gedaan?
Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
Facebook en X zijn alternatieven.
Dank voor je reactie. Op 25-9 opgezegd, dit ook bevestigd gekregen met 2 mails. We zijn nu anderhalve maand verder. Al 3x de KPN aan de telefoon gehad. Met steeds weer een ander verhaal zonder oplossing. Zij verwijzen mij naar Spotify maar dat is niet juist. Mijn abo liep via KPN. Zit nu gegijzeld in Spotify omdat KPN hem niet op Free zet en kan dus niet aanhaken bij een duo via Spotify.
Hi
Toegevoegd
Dank je
- Het betreft het Spotify abonnement wat was gekoppeld aan het 06-nummer wat in jouw profiel staat?
- Heb je het uitgeschakeld via de appstore of MijnKPN?
Uitgeschakeld via mijn KPN
Gekoppeld aan mijn 06
Dank
Dank, we wachten af.
We houden contact! Ik wens je een fijne dag .
Opgelost door de Back Office. Waarvoor Veel Dank.
Ik zag net de e-mail
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.