Skip to main content

KPN weigert mijn opgezegde spotify om te zetten van premium naar free. 

Hallo @Neilesle ,

Zo’n omzetting wordt nooit meteen verwerkt, het kan wel tot één maand duren. 

Wisselen tussen Premium en Family

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij Spotify Premium of Family. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 
    Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Als je opzegt, wordt Spotify Premium binnen een maand teruggezet naar Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

bron:

Is de opzegging langer dan één maand geleden gedaan? 

Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link: 

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Facebook en X zijn alternatieven. 

Dank voor je reactie. Op 25-9 opgezegd, dit ook bevestigd gekregen met 2 mails. We zijn nu anderhalve maand verder. Al 3x de KPN aan de telefoon gehad. Met steeds weer een ander verhaal zonder oplossing. Zij verwijzen mij naar Spotify maar dat is niet juist. Mijn abo liep via KPN. Zit nu gegijzeld in Spotify omdat KPN hem niet op Free zet en kan dus niet aanhaken bij een duo via Spotify. 

Hi @Neilesle Welkom op de KPN Community! Wat vervelend dat dit nog niet geregeld is dan. Ik kan niet beloven dat ik dit kan oplossen maar ik duik er graag even in. Zou je voor mij jouw profiel kunnen aanvullen met de gegevens van jouw abonnement? Dan kijk ik even mee. 

Toegevoegd 

Dank je @Neilesle voor het invullen! Even een paar vragen voor de zekerheid zodat ik het juiste Spotify abonnement in het vizier heb:

• Het betreft het Spotify abonnement wat was gekoppeld aan het 06-nummer wat in jouw profiel staat?
  • Heb je het uitgeschakeld via de appstore of MijnKPN?

Uitgeschakeld via mijn KPN 

Gekoppeld aan mijn 06

Dank @Neilesle! Ik heb een mail verzonden met onze bevindingen. Zodra ik daar een antwoord op heb zal ik deze met je delen.

Dank, we wachten af. 

We houden contact! Ik wens je een fijne dag 🙂

Opgelost door de Back Office. Waarvoor Veel Dank. 

Ik zag net de e-mail @Neilesle :-) . Fijn dat er gelijk contact is opgenomen is en dat het in orde is gemaakt! Ik neem aan dat het dan goedkomt. Mocht er toch nog wat zijn laat het dan weten en post dan gerust nog even een bericht.

Reageer