Skip to main content

Ons spotify family abo via KPN eindigt morgen en ik wil dat mijn dochter van 16 een eigen premium spotify ano neemt en haar huidige playlist erc  die zij nu onder family abo heeft overgezet wordt. Hoe gaat dit? 

Ha @HansVem, welkom! Jullie Spotify accounts worden dan allemaal omgezet naar Free. Jouw dochter kan dan haar Free account zelf Premium maken. Ze behoudt dan haar playlists etc. 


ik heb gisteren spotify opgezegd bij kpn. hier is een bevestiging van.

echter bij spotify is dit nog premium. hoe lang duurt het voordat dit weer Free is?

dit ivm omzetten naar family 


Dat kan maximaal 31 dagen duren, @Chrisn! Excuses voor het ongemak!


Ok. Ik heb een activering code. Ook hiermee moet ik wachten? Krijg ik een melding als het abo omgezet is? 
 

Want nu kan ik geen mensen uitnodigen uit het gezin om in te loggen. 
 

maar ik betaal al wel 14,99
 


Of moet iedereen alvast een free account aanmaken ?? Zodat dit later gekoppeld kan worden 


Als je muziek probeert te luisteren met het account krijg je op een gegeven moment reclame's tussendoor, dan weet je dat Spotify het naar Free heeft gezet. Dat wordt elke maand een keer gedaan, daar hebben we geen invloed op. Waar had je Spotify Family afgesloten? Je zegt dat je er al voor betaalt, dat doet vermoeden dat je het niet via Spotify zelf hebt afgesloten, want daarmee is het namelijk meteen aan een abonnement gekoppeld. Klopt dat?


Wij hadden Spotify en nu via KPN een family account. We kunnen er alleen geen gebruik van maken? Geen inlogcodes ontvangen oid. Installatie was dinsdag jl en volgens monteur zou alles moeten werken. 


Beste @PatriceVT, welkom! Vreemd dat je geen code hebt ontvangen! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee. 


Hoi Marcia, ik heb het ingevuld. Alvast bedankt. Grt Patrice 


Top! Ik heb een nieuwe code besteld voor je, die krijg je binnen drie uur per mail.


Gelukt Marcia! Dank je wel. Grt Patrice 


Top! :)