Skip to main content

 

Heb altijd Spotify premium via KPN gehad. Is onlangs gewijzigd naar family. Bij gebruik activatiecode krijg ik melding dat ik al een Spotify account heb. Dat klopt. Alleen is dat nu ineens veranderd naar Spotify free. Via Spotify’s kan ik alleen abonnement kopen. Hoe krijg ik koppeling tussen Spotify en KPN die er eerder wel was?

Hoi @Maricris . Welkom op het forum.

Zo te zien is je huidige family gekoppeld aan een inlog van facebook. Komt jou dat bekend voor?

Mocht je willen koppel ik die inlog los en stuur ik een nieuwe activatiecode, zodat je een account naar keuze kunt omzetten naar family.

 


Hallo Erwin, Dank voor je reactie. Facebook koppeling komt mij niet bekend voor. Ik gebruik geen Facebook. Kun je ontkoppelen en mij een nieuwe code sturen.


Er staat een ander e-mail adres in mijn database dan momenteel in jouw forum profiel. Kan het zijn dat jouw partner de contractant is?


Kan.
xxx

 

admin: e-mail verwijderd ivm privacy


Duidelijk. Er is een nieuwe code onderweg naar het e-mail adres wat je noemde :-)

Binnen 3 uren is ‘ie binnen en kun je een willekeurig (free) account omzetten. Succes en fijn weekend!


Nieuwe activering ontvangen. Eerder had ik via KPN spotify premium. Zelfde contractant. Inlog is e-mailadres zoals in forum profiel. Wanneer ik nu via Reinier.devries activeer , is dat voor ander nieuw Spotify account. Blijven afspeellijsten wel bewaard?


 

Je kunt inloggen in het account wat je altijd gebruikte. Die staat nu op free toch? Zo ja, gebruik dáár die code. Zo kun je met je vertrouwde account verder.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.