Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zou graag mijn spotify premium account willen activeren maar dat lukt niet. 

 

Met vriendelijke groet,

Remon Verveer 

Hallo RE82,

Wat lukt er niet met het activeren van jouw spotify premium? Wat krijgt U te zien en waar probeert u uw spotify te activeren?

 

probeer de stappen op: https://www.kpn.com/spotify.htm te volgen. Hopelijk helpt dat! :D

 

groet


Ik heb via kpn een premium abonnement maar ik kan hem niet activeren als ik een activatiecode aanvraag dan kent hij mijn nummer en email adres niet.

ik heb dus alle stappen doorlopen.

 

 


Hoelang heeft u dit abonnement? 

Wat ik verder kan vinden en wat misschien handig is is dit: 

++++++

Log in op www.spotify.com. Op de homepagina zie je de status van je Spotify abonnement onder het kopje "Accountoverzicht". Als je Spotify Premium van KPN hebt, staat hier "Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN".

Als dit er niet staat, dien je jouw Spotify van KPN nog te activeren. Heb je nog geen activeringscode ontvangen? Check dan of je aangemeld bent in MijnKPN. Ga naar:

Spotify bij Internet of Internet en TV (4K)

Spotify bij een mobiel abonnement

++++++

Ik begrijp dat u de code al heeft ontvangen en geen nieuwe kan aanvragen. Let u bij uw email adres op hoofdletter? en gebruikt u daar het email van kpn of een eigen privemail? Misschien het email adres dat u heeft aangegeven als contact email adres. 


Dank voor je antwoord. Er stond inderdaad iets fout in mijnKPN.


Super! Hopelijk wordt het zo opgelost! houd me op de hoogte!

Groet!


Hoi @RE82 . Welkom op het forum.

Ik proef uit je woorden dat je via een andere ingang contact hebt gehad. Is daar het probleem opgelost? 


Probleem is opgelost dank jullie wel.


Goed om te lezen! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.