Skip to main content

hoi, mijn spotify premium is vanaf augustus 2020 ineens verdwenen op mijn factuur, en nu krijg ik reclame op spotify, we zijn niet verhuisd en hebben niks aan het abonnement veranderd, hoe kan dit?

admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt 

Wat staat er op de laatste factuur 2de blad? Wat is de naam van het abonnement wat daar benoemt word? 


Hoi @lucluc. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat Spotify Premium verdwenen is op jouw factuur. Ik zal voor jouw uitzoeken wat er is gebeurd. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Graag Vikash, als het goed is staan mijn gegevens daar al


hoi Nick83, een heleboel. En bij gratis producten staat Spotify Premium - gratis


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou uitgezocht. Je nam eerder een Alles-in-1 Standaard abonnement af bij KPN. In dit abonnement zat Spotify Premium inbegrepen. Je hebt het Alles-in-1 abonnement gewijzigd naar een Hussel abonnement. Spotify Premium zit helaas niet in dit abonnement. Als je toch gebruik wilt maken van Spotify Premium, dan kan je dit voor een bedrag van â‚Ĵ9,99 p/mnd toevoegen aan jouw abonnement. Op deze pagina vindt je meer informatie. 


Bedankt Vikash,

Dus toch iets veranderd in het abonnement, excuses en bedankt voor het nazoeken.

groet


@lucluc Graag gedaan!