Skip to main content

Hallo, 
Bij mij is ook Spotify premium ineens teruggezet naar Spotify free nadat ik in Mei een nieuw KPN mobiel abbo had afgesloten met hussel voordeel waarbij ik o.a. Entertainmentkorting op het spotify premium abbo wilde inzetten. De eerste maand stond spotify premium nog wel op de factuur maar daarna niet meer. Hoe kan ik dit alsnog activeren met de entertainmentkorting?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ha @Stfn85, welkom! Ik zie dat je momenteel Spotify Premium afneemt via je vaste diensten. Jouw vaste abonnement valt echter nog onder de oude Compleet voordelen, met daarbij een zenderpakket naar keuze. De Hussel voordelen zijn dan weer van toepassing op het mobiele abonnement. Pas als je je vaste diensten omzet naar Hussel, kan je gebruik maken van de Hussel voordelen, maar dan vervalt dus weer het gratis zenderpakket. 

 

Overigens zie ik dat je Spotify Premium nog niet geactiveerd is, kan dat kloppen? 


Hi Marcia, dank voor het antwoord. Als ik spotify premium afneem vanaf het mobiele abbo, kan ik dan wel de husselkorting erop krijgen? Het is idd niet geactiveerd, heb nog geen activatiecode via de mail ontvangen. Als ik het goed begrijp, als ik het via de vaste diensten aanvraag dan krijg ik geen korting op spotify als ik de zenders wil behouden? 


Je krijgt nu 5 euro korting op je mobiel. Daarnaast een gratis zenderpakket vanuit de Compleet voordelen. Als je je abonnement wijzigt naar Hussel, dan krijg je geen gratis zenderpakket meer, maar kan je wél 5 euro entertainment korting krijgen op o.a. Spotify. Het ligt er dus maar net aan wat je af wilt nemen vanuit Hussel of dit beter bij jou past of niet.