Skip to main content

Sinds vandaag zou mijn family ingaan maar zodra ik die wilactiveren zegt de pagina dat het niet kan omdat ik eerst de premium moet deactiveren.

Klik ik op het linkje naar mijnkpn staat er alleen de family aangevinkt. Ik betaal dus wel voor de family maar heb dus niets.

~Contact met service gehad( een uur) niets gelukt daar na door gestuurd naar spotify, en die zeggen dat kan het moet regelen. heerlijk weer zo?

Is er iemand die kan helpen alstublieft?

Hi @Dennis73! Had je al Spotify premium via KPN? Als je het omzet dan kan het namelijk maximaal een maand duren voordat ook binnen de systemen van Spotify alles is omgezet. Meestal kan je na een paar dagen al via de Spotify Family pagina mensen uitnodigen! 

Lukt het je op dit moment al mensen uit te nodigen? Of had je eerder op een andere manier Spotify geregeld? Laat het dan hier even weten. Laat dan ook weten of je via je MijnKPN al ziet staan dat Spotify Family actief is in je pakket. 


Hoi Bram, 

Ik had al spotify premium gratis bij mijn vorige abonnement.

Als ik inlog op spotify kan ik die optie nergens vinden, het uitnodigen bedoel ik.

Als ik het nieuwe spotify wil activeren kan dat niet omdat er nog een andere actief is en die kan ik niet uitzetten omdat ik die optie nergens meer zie.

 


@Dennis73 in ons systeem staat Spotify Premium Family nu klaar voor activatie. Ik wil je vragen toch nog een keer naar onze Spotify activatie pagina te gaan. Volg daar de stappen. 

Als je nog een keer de melding krijgt dat je het al geactiveerd hebt laat het dan hier weten. Dan doe ik verdere aansturing voor je. 


Hij blijft het zelfde probleem weergeven als ik probeer het nieuwe spotify abonnent probeer te activeren.

 


En als ik naar die pagina ga krijg ik het volgende te zien. 
 

 


@Dennis73 Het omzetten kan normaalgesproken even duren. Ik hoopte dat dit in de afgelopen dagen alsnog zou gebeuren. Nu blijkt dat dit niet zo is heb ik het toch doorgezet. Zodra het is opgelost krijg je bericht van ons.Â