Skip to main content

Hoe kan ik mijn KPN Spotify Premium omzetten naar een ander account? Door omstandigheden gaat ons abonnement met KPN stoppen. En blijven de afspeellijsten bewaard?

 

Hoi @MarjolijnW64 . Welkom op het forum.

Als op termijn jouw abonnement bij KPN komt te vervallen zal je spotify automatisch naar ‘free’ springen.  Dit ga je merken doordat er plotseling weer reclame voorbij komt :-)

Je kunt op dat moment besluiten om hem weer premium te maken. Hetzij door bij  spotify zelf een abonnement af te sluiten of via een andere provider. 


Hi Erwin, dank je wel. En dan blijven dus alle lijsten behouden? Hoe zit dat met inlog? Die is nu gekoppeld aan kpn? Of is het wijsheid om nu alvast de inloggegevens te veranderen?

 

 


Dat is nergens voor nodig. Die inlog gegevens zijn van jezelf. Bij de betaalgegevens zal staan dat KPN betaalt. Uiteraard betaal jij zelf maar het loopt (nog) via ons.

Als de stekker er bij KPN uit gaat zal de inlog blijven werken alleen gaan de betalingen niet meer via ons. Je kunt dan zelf via spotify het account weer op premium laten zetten.

Alles blijft dus gewoon bewaard. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.