Skip to main content

Op dit ogenblik heb ik Spotify premium in mijn abonnement van KPN. Door verhuizing stop ik met het gebruiken van KPN en kan ik door deze reden geen gebruik meer maken van mijn Spotify Premium abonnement. Nu werd mij via de mail gezegd dat ik het abonnement Spotify premium kan omzetten naar Spotify Free om mijn account te behouden en het later weer terug kan zetten naar Premium, maar dan tegen betaling. Ik heb al meerdere keren geprobeerd het om te zetten, ook met behulp van KPN medewerkers, maar het lukt mij niet.

Zouden jullie mij daarmee kunnen assisteren? Ik zou graag mijn account behouden mede omdat het een bibliotheek is met muziek gespaard over de afgelopen jaren en het zou jammer zijn als we die kwijt raken.

Hoi @spotify premium naar free . Welkom op het forum.

Je account blijft sowieso altijd behouden. (mits je zelf niks actief verwijderd).  Zodra je premium abonnement stop wordt je automatisch omgezet naar de free versie. 

Playlists etc. blijven dan gewoon behouden. Als je er aan toe bent om je account weer premium te maken kun je dat weer aanvragen. 


Hoi Erwin,

Dank je wel voor je antwoord. Mn account bij KPN is t/m eind juni. We wachten dus gewoon af tot het naar Free is omgezet. Daarna kan ik het zelf weer naar Premium omzetten.

Groet,

 


Dat komt dan helemaal goed. Zoals gezegd, er gaat niks van je persoonlijke voorkeur verloren als je het premium abo beëindigd. Alleen zal de reclame terreur wel toenemen ;-)