Via het abonnement van mijn vrouw hebben wij spotify premium. Afgelopen zondag contact gehad met de klantenservice om dit abonnement om te zetten naar spotify family. Tot dan lijkt het allemaal goed te gaan, maar dan begint de ellende. Via de mail een activatiecode ontvangen, maar als ik klik op de code en inlog dan krijg ik de volgende melding:
Om Spotify Premium (for Family) via KPN te activeren, dient eerst het Premium (for Family) bij Spotify stopgezet te worden. Volg hiervoor de volgende stappen:
- Ga naar spotify.com/account/subscription/cancel
- Volg de instructie die wordt gegeven om het Premium (for Family)-abonnement bij Spotify stop te zetten.
- Wij zorgen vervolgens dat jouw Spotify Premium (for Family) van KPN automatisch geactiveerd wordt. Je blijft dus Premium (for Family) en al jouw instellingen en playlists blijven gewoon bewaard.
En dan kom ik niet verder de link verwijst naar een pagina die niet meer bestaat. Ik betaal vanaf de 14e voor family maar kan het niet gebruiken. Ook diverse belletjes naar de klantenservice hebben nog niets geholpen. Wie van kpn kan me wel verder helpen om spotify premium te zetten naar family ?