Skip to main content

Hallo,

Wij hebben op dit moment spotify premium via KPN. Ik wil dit omzetten naar spotify family maar dat lukt niet. Op de website https://www.kpn.com/spotify.htm staat dat ik eerst spotify moet uitzetten bij de Mobiel maar daar staat het niet aan? En als ik het aan wil vragen geeft de pagina aan dat ik het niet kan aanvragen. Maar wij nemen zowel internet, tv, vaste telefonie en mobiele telefonie af. Zou dus wel moeten kunnen denk ik?

Hoe kan ik dit oplossen?

Welk thuis abonnement heeft u?


Wij hebben Internet en interactieve TV via glasvezel met een vast telefoon.


Ik zou graag de precieze naam van het abonnement willen weten zoals die op de factuur staat.


Op de factuur staan alleen de klantgegevens (nummer, datum, mailadres, etc.) geen specifieke abonnementsnaam.

Verder staat in de samenvatting “Abonnement”, dat zegt verder ook niets meer denk ik?

In het Overzicht staat vervolgens “TV, Internet & bellen” en een daaronder een specificatie van de diensten:

  • Internet & interactieve TV
  • HD TV ontvanger
  • Sneller internet 100/100

In mijn KPN staat “Type abonnement: Internet en Interactieve TV”

Ik zou niet weten wat ik nog meer kan vinden?


Goedemiddag @JdP76mt213142311234124, bij zowel het mobiele abonnement als het Internet & TV abonnement zie ik geen Spotify abonnement. Je kunt dan via MijnKPN nu Spotify Family toeveogen aan het huidige internet en tv abonnement.

Je kunt het ook bestellen via de klantenservice. De collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten


Hallo,

Dank je wel voor het uitzoeken. Wel vreemd, want ik heb wel Spotify via KPN. Ik betaal niets aan Spotify zelf maar daar staat netjes dat het door een derde partij wordt betaald en ik heb het bij KPN bij het mobiele abonnement wel aangevraagd. Maar, ik zie het inderdaad nergens staan en kan het dus niet omzetten. Als ik het nu aanvraag ga ik in één keer 15,00 extra betalen.


Via jouw mobiele abonnement kun je ook geen Spotify Family afnemen. Dat is enkel een optie via het vaste internet & tv abonnement. 


Het is jammer dat nog niemand een antwoord heeft gegeven op de werkelijke vraag.

“Ik neem via KPN spotify af, maar, ik zie het nergens staan”. Dus kan ik het niet aanpassen, opzeggen of uitbreiden.

Het maakt mij helemaal niet zoveel uit waar het staat, maar, ik betaal nu voor Spotify en wil dat dus ofwel omzetten naar family ofwel stoppen en direct bij Spotify afnemen. Maar, ik kan het nergens opzeggen of aanpassen..


Ik heb toevallig hetzelfde probleem.

Deze week gebeld met KPN, spotify premium was niet meer zichtbaar in mijn account, dus zou ik m’n premium abonnement gemakkelijk over kunnen zetten in family. 

Dit blijkt toch niet zo gemakkelijk te zijn, omdat de activerings-site aangeeft dat ik eerst mijn premium account moet opzeggen (en contact met KPN moet opnemen als dat niet lukt, maar KPN klantenservice geeft aan dat alles goed is).

Ondertussen betaal ik nu al een maand family, maar heb er nog niets aan, hoop op een spoedige oplossing.


Goedemiddag @JdP76mt213142311234124, bij zowel het mobiele abonnement als het Internet & TV abonnement zie ik geen Spotify abonnement. Je kunt dan via MijnKPN nu Spotify Family toeveogen aan het huidige internet en tv abonnement.

Je kunt het ook bestellen via de klantenservice. De collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten

Wel vreemd toch, ik neem wel Spotify af via KPN en als ik bij Spotify online kijk in mijn profiel staat dat KPN de partner is die het betaald. 

Ik kan er nu geen enkele verandering in maken omdat ik geen opties zie in mijn KPN en ik betaal er wel voor.