Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een Alles in 1-Standaard abonnement met gratis Spotify Premium. Nu wil ik dit graag omzetten naar Spotify Family. Kan dit en wat worden dan de kosten?

Mvg,

Dat kan niet met uw huidige abonnement. Dan moet u het huidige abonnement eerst om zetten naar een Hussel abonnement. 

De hamvraag daarbij is: maakt u gebruik van gratis ESPN bij uw huidige abonnement? 


Ja ESPN is gratis als “Compleet” voordeel


Ja ESPN is gratis als “Compleet” voordeel

En dat is een probleem. Want bij Hussel betaal je daar € 12,99 voor. Daar krijg je 5 euro entertainmentkorting op, maar dan blijft nog € 7,99 over wat je meer gaat betalen. Uiteraard ga je voor Spotify ook meer betalen. Alles bij alkaar maak je een flinke stap omhoog in je maandlasten. 


Da's niet fijn. dank voor je reactie. Ik ga wel 'ns bellen, kijken of er nog een voordeeltje uit te slepen is als langdurig klant zijnde….., maar ben dr bang voor


Je krijgt bij Hussel wel het Pluspakket gratis. Maar dat kun je dus niet inwisselen voor gratis ESPN. 

Er bestaat de mogelijkheid dat u nu bij uw huidige abonnement het Pluspakket betaald heeft. In dat geval word het weer anders. Dan bent u niet duurder uit 😊