Skip to main content

wij hebben spotify familie. een van de huisgenoten Hugo Rijcken heeft nog een spotify premium dat wilt hij opzeggen om ook van spotify familie gebruik te maken. het opzeggen dan spotify premium in mijn KPN leidt er toe dat spotify family wordt opgezegd. dat is niet de bedoeling

 

Inmiddels heeft KPN de tarieven van spotify family verhoogd van 14,99 naar 17,99. Daarmee is  het voor KPN abc. Houders niet echt interessant om spotify via KPN an te sluiten. 

si-invoice.png Wat verandert er precies op je factuur
Vanaf 26 oktober kost Spotify Family 17,99 per maand in plaats van 14,99. Verder verandert er niets. Je blijft met alle gebruikers eindeloos muziek streamen en genieten van je favoriete artiesten. 
 

Hi @saabjos! Ik snap niet goed wat je met je originele bericht bedoelt. Bij je KPN abonnement kan je kiezen voor Spotify Premium of Spotify Premium family. Je kan per abonnement maar 1 vorm van Spotify hebben. 

Als je Spotify via je abonnement opzegt wordt alleen het gedeelte “Premium” weggehaald. Je Spotify account zelf blijft hetzelfde. Inclusief al je afspeellijsten en voorkeuren. Je krijgt alleen weer reclame nadat het gedeelte “Premium” is uitgezet. 

Voor meer informatie, lees onze kennisbankpagina over Spotify Premium. 

Begrijp ik uit je bericht van vandaag dat je vraag is beantwoord?


Dag Bram,

het geschetste probleem is niet opgelost. Mijn zoon had een premium abb. Op zijn mobiel. Onze abb zijn sinds juni gekoppeld omdat we het zelfde woonadres hebben . Toen ik voor de familie een spotify family abb wilde afsluiten heb ik mijn rechtsteekse abb bij spotify opgezegd en familie via kpn afgesloten. Mijn zoon kan zijn premium abb. Niet opzeggen. Als ik dat probeer vanuit de hoofdaccount wordt het family abb beëindigd  en omgezet naar een premium. Dit is onjuist en waarschijnlijk een bug in het kpn .systeem. We zijn het een beet je zat omdat dit veel tijd een energie kost om het op te lossen. Ik heb gisteren ten einde raad maar naar  KpN  gebeld. Ik verblijf momenteel voor langere tijd op Bali. En hoop dat het nu geregeld wordt. Dit heeft mij wel 13 minuten buitenlands bellen buiten de bundel gekost.

Ik hoop dat het nu goed gezet wordt. Wordt vervolgd!  


@saabjos ik denk dat bellen hier een goede stap is geweest. Zou je hier nog willen laten weten wanneer je een update krijgt en of het daarmee is opgelost?


@Kpn @Bram_ 

het is inmiddels december. De kpn winkel kon nu met 3 muisklikken het premium abb. Van spotify annuleren. Dat heeft zo’n 3 maanden geduurd. Gisteravond heb ik contact gehad met klachten afhandelaar van KPN over een drietal issues waarvan spotify er een is. Uiteindelijk geen oplossing voor eSIM, combivoordeel opgelost  2x €10 en spotify  €20. Mijn belkosten vanuit Bali niet opgelost. Ik ben 30 minuten aan de lijn gehouden en in de wacht gezet. Resultaat belkosten €30,-. 
uiteindelijk ben ik scoorde gegaan om er vanaf te zijn maar tevreden ben ik niet. Ik heb niet het gevoel dat ik als klant serieus word genomen. Dat ik in het buitenland ben is mijn eigen probleem🤬


Reageer