Skip to main content

beste allemaal,

ik probeer al een paar maanden Spotify premium van kpn opgezegd te krijgen. Maar de klantenservice zegt dat ie al lang uitstaat. Maar in spotify staat nog steeds “premium van kpn”. Het probleem zit hierin denk ik dat ik het eerder al een paar weken opgezegd heb gehad omdat ik spotify van facebook los wilde koppelen.  Ik heb echter meteen weer om een nieuwe activatie code aan kpn gevraagd en gekregen en die heb ik later ook geactiveerd.

ik dat daar toen iets scheef is gegaan. inmiddels heb ik alweer ongeveer een half jaar geleden een nieuw contract bij kpn afgesloten zonder spotify. Maar blijkbaar is er nog niemand wakker geworden want in spotify staat nog steeds “premium van kpn”. Kunnen jullie misschien dieper kijken dan de klantenservice want ik wil het spotify account helemaal opzeggen en dat lukt niet zolang het op premium staat.

bij voor baat dank :)

Goedemorgen @just me thats ok, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten tot je Spotify Premium bij KPN is opgezegd. Normaal gesproken zou het binnen een maand moeten worden aangepast, maar ik begrijp uit jouw verhaal dat dat nog niet zo is. Ik kijk graag even met je mee hierin, ook wat dieper zoals je aangeeft. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. En bij persoonlijke opmerkingen je gebruikersnaam van Spotify.

Ik hoor graag wanneer het gelukt is om het in te vullen!


Beste @Susan_  in middels heb ik mijn profiel met de door u gevraagde gegevens bijgewerkt.

ik hoop dat jullie dit euvel wel opgelost krijgen.


Hi @just me thats ok. Ik heb voor je gekeken. Het gaat, als ik het goed begrijp, om Spotify bij jouw (vaste) Thuis abonnement. Jouw 06-nummer (die in je profiel staat) zit niet bij KPN.

Ik zie inderdaad geen Spotify in jouw abonnement, maar wel actief. Ik heb het verzoek gedaan om het te ontkoppelen. Nu is het even afwachten tot de omzetting is gedaan. Ik hoor graag of dat lukt!


beste allemaal,

ik probeer al een paar maanden Spotify premium van kpn opgezegd te krijgen. Maar de klantenservice zegt dat ie al lang uitstaat. Maar in spotify staat nog steeds “premium van kpn”. Het probleem zit hierin denk ik dat ik het eerder al een paar weken opgezegd heb gehad omdat ik spotify van facebook los wilde koppelen.  Ik heb echter meteen weer om een nieuwe activatie code aan kpn gevraagd en gekregen en die heb ik later ook geactiveerd.

ik dat daar toen iets scheef is gegaan. inmiddels heb ik alweer ongeveer een half jaar geleden een nieuw contract bij kpn afgesloten zonder spotify. Maar blijkbaar is er nog niemand wakker geworden want in spotify staat nog steeds “premium van kpn”. Kunnen jullie misschien dieper kijken dan de klantenservice want ik wil het spotify account helemaal opzeggen en dat lukt niet zolang het op premium staat.

bij voor baat dank :)

Hi @just me thats ok. Ik heb voor je gekeken. Het gaat, als ik het goed begrijp, om Spotify bij jouw (vaste) Thuis abonnement. Jouw 06-nummer (die in je profiel staat) zit niet bij KPN.

Ik zie inderdaad geen Spotify in jouw abonnement, maar wel actief. Ik heb het verzoek gedaan om het te ontkoppelen. Nu is het even afwachten tot de omzetting is gedaan. Ik hoor graag of dat lukt!

Hi @just me thats ok. Ik heb voor je gekeken. Het gaat, als ik het goed begrijp, om Spotify bij jouw (vaste) Thuis abonnement. Jouw 06-nummer (die in je profiel staat) zit niet bij KPN.

Ik zie inderdaad geen Spotify in jouw abonnement, maar wel actief. Ik heb het verzoek gedaan om het te ontkoppelen. Nu is het even afwachten tot de omzetting is gedaan. Ik hoor graag of dat lukt!

hèhè`eindelijk!!! nog geen week op het kpn forum en het is al omgezet naar spotify gratis… en dat na tig keer bellen…... en wachten, en ja, en nee, en ik zie niks, en komt voor elkaar, en nog steeds niet.. en ik kan u niet verder helpen.

:grinning: Dank je wel :grinning::thumbsup_tone3:


Easy peasy :wink:

Excuses dat het uiteindelijk zo lang moest duren, maar fijn dat het is gelukt.


Reageer