Skip to main content

Ik heb mijn KPN abonnement opgezegd en deze vervalt per 3-3. Nu loopt mijn Spotify premium account ook via KPN en die wil ik natuurlijk niet kwijt. Moet ik daar nog iets voor regelen?

Ook zou ik graag analoge tv willen kunnen kijken alleen heb ik daar nu volgens mij geen aansluiting voor. Moet ik daar een monteur voor langs laten komen?

 Hallo @Lauraj,
Als je KPN opzegt is het ook vanzelfsprekend dat alles wordt gestopt en zo ook je Premium abonnement.  Uiterlijk een maand na opzegging zal je account worden omgezet naar Spotify Free (met reclame) en deze kun je zelf voor €9.99 euro per maand weer omzetten naar Premium. Je account met afspeellijsten blijven gewoon bestaan.

Analoge TV gaat KPN niet over, die bieden alleen interactieve tv i.c.m. internet of een Digitenne abonnement. Analoge tv wordt ook in steeds meer gebieden uitgeschakeld en vervangen door digitaal, alleen hiervoor moet je bij Ziggo zijn. 


@ChrisWissink super! Dank je wel!


 Hallo @Lauraj,
Als je KPN opzegt is het ook vanzelfsprekend dat alles wordt gestopt en zo ook je Premium abonnement.  Uiterlijk een maand na opzegging zal je account worden omgezet naar Spotify Free (met reclame) en deze kun je zelf voor €9.99 euro per maand weer omzetten naar Premium. Je account met afspeellijsten blijven gewoon bestaan. 

Geld dit ook voor als je een family account hebt?

We hebben allemaal in het gezin Spotify en ik zou het jammer vinden als dit verloren gaat.

 

Groet Bas


Zeker, Bas. Dit geldt ook voor je Family account 🙂.


Super dank je wel voor de snelle reactie