Skip to main content

Hallo,

wij hebben een Spotify premium abonnement en dit is ineens omgezet naar Free.

Wat nu?

Is er toevallig iets veranderd en het abbonement? Zo nee, vul even je profiel in zodat een medewerker kan zien wat er mis is gegaan.


Hoi Jeroen,

nee er is niets veranderd in het abonnement, profiel ingevuld.


Door drukte op het forum kan het even duren voor je een reactie krijgt van een medewerker. Zij zullen ongetwijfeld een oplossing voor je hebben.


hI @Cor-rie, welkom hier.

Ik zie dat dit is gekoppeld aan het abonnement met gebruikersnaam Cor***t. 

Herken je dit? 


Ja dat klopt


Hallo @Alex_P , wil je hier nog even op terug komen?


Of een collega mag ook kijken hoe we dit probleem op kunnen lossen.


Het is druk op het forum dus een reactie kan even op zich laten wachten. De wachttijd kan oplopen tot enkele dagen maar kan ook morgen al zijn. 


Bellen met 0800-0402 of chatten met KPN is ook mogelijk. Ook bij het bellen is de wachttijd wel lang, dus als het geen haast heeft, zou ik hier rustig afwachten.


Pardon? Zo lang?

en de kosten lopen gewoon door?


Als Spotify naar free is omgezet zult u daar niet voor betalen. Zo wel, dan kunt u misschien voor die dagen een vergoeding krijgen


Ik heb vorige week al gebeld over dit probleem, werd afgescheept mede reactie dat ik dan bij Spotify moet zijn.

Het spreekwoordelijke van t kastje naar de muur probleem.


Ik betaal aan KPN voor een premium abonnement, loopt gewoon door


Dat is niet fijn. Als u bij KPN Spotify afneemt, ben ik van mening dat KPN dit ook op moet lossen. Gisteren heeft er al een medewerker op u gereageerd. Ik verwacht dat u daarom niet zoveel dagen hoeft te wachten. Ik hoop dat zij u snel weer op premium zullen zetten.


Het is niet persoonlijk naar u maar de service is echt waardeloos. Toch een overweging waard om een overstap te maken?!


Ik ben geen medewerker maar klant. Ik denk dat het gras echt niet groener is bij de buren. Van elke aanbieder hoor ik negatieve verhalen maar bij kpn heb ik de ervaringen dat je nog het best geholpen wordt. Helaas heeft u nu een nare ervaring.


Daarom is het ook niet persoonlijk naar u, ja sorry maar ik vindt dat een klacht direct behandeld moet worden.


Ik zou morgen even afwachten en anders belt u met 0800-0402. Als je direct om 08.00 uur belt is het misschien nog rustig.


Maar bedankt @Jeroen Ruiter voor uw medewerking, ik wacht het nog even af.

Fijne avond verder 


Ja dat klopt

Hier ben ik weer! 

Je herkent die username maar het is niet Premium? In dat geval kan ik het voor je resetten. Sterker nog, dat heb ik zojuist gedaan. Binnen 3 uur ontvang je in je inbox een nieuwe code. :relaxed:


Netjes!


Goedemorgen,

Ah dat is super, ik hou de mailbox in de gaten.

Bedankt.


Goedemorgen,

Ah dat is super, ik hou de mailbox in de gaten.

Bedankt.

Ik sta te trillen van de spanning. :smile:

Laat ons weten of het is gelukt straks. 


Hou je vast @Alex_P en @Jeroen Ruiter, het is gelukt!!! 🤗

Bedankt, fijne dag!!


Hou je vast @Alex_P en @Jeroen Ruiter, het is gelukt!!! 🤗

Bedankt, fijne dag!!

Dit lees ik graag. :blush: