Skip to main content

In het verleden zat spotify premium gratis bij mijn mobiele abonnement, ik kan hem nergens meer vinden, is deze vervallen? Zoja waarom, hij was toen gratis en moet er nu voor betalen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Heb je het abonnement pas verlengd?


Ja mobiele telefoon abonnement is verlengd 


Goedemiddag @Appieappie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je Spotify inclusief bij je abonnement had en daarna hebt verlengd, is dit niet meegenomen. Je bent dan een nieuw contract aangegaan. We hebben momenteel geen mobiele abonnementen meer waarbij Spotify Premium bij inbegrepen zit. Dit is, als het goed is, bij de verlenging ook aangegeven en staat in de bevestiging ook. 

Helaas is dit niet terug te draaien.. Je kan Spotify Premium bij je abonnement nemen, voor € 8,99 per maand.

Heb je hier nog andere vragen over? Dan hoor ik het graag!


Nou, ik heb alleen me mobiel verlengt,

het is  geleverd met een alles in 1 abonnement voor thuis. Deze heb ik nooit gewijzigd,  het vreemde is dat mijn ouders hem nog steeds wel gratis hebben bij hun pakket, terwijl we in dezelfde periode het alles in 1 pakket hebben afgesloten en hetzelfde bedrag als mij betalen. 


Een Alles-in-1 abonnement is een abonnement voor de vaste aansluiting. Hier zit geen mobiel bij. Mobiele abonnementen en abonnement voor vaste aansluitingen zijn 2 aparte zaken. Die zijn nooit gecombineerd in 1 abonnement of 1 pakket. Dat kan niet.

Het is wel zo dat als je een mobiel abonnement hebt en een abonnement voor thuis hebt, dat je Compleet voordelen kunt ontvangen. Bij de oude abonnementen van voor Hussel. Maar "Compleet" is geen pakket of abonnement. En staat bovendien ook los van het wel of niet hebben van Spotify.

Als je Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium hebt, dan zit daar Spotify bij. Dit is dus een abonnement voor alleen de vaste thuis aansluiting.

Bij sommige mobiele abonnementen zat ook Spotify bij. Het kan zijn dat u zo'n abonnement had. Als je dat verlengd, dan zult u nu met Hussel apart moeten gaan betalen voor Spotify, want het zit er niet meer standaard bij.


Ik heb een alles in 1 pakket voor thuis, hoe zet ik deze dan aan? 


Op 10-01-2013 een code gekregen maar deze werkt  niet meer, ik kan ook geen nieuwe aanvragen via me kpn en Gmail mail. 


Op 10-01-2013 een code gekregen maar deze werkt  niet meer, ik kan ook geen nieuwe aanvragen via me kpn en Gmail mail. 

Ja @Susan_ kan je een nieuwe code toezenden.


Dat @dusan werkt lekker snel, 

 ruim 3 uur  geleden daar een bericht naar gestuurd. Tot op heden niks geen reactie terug, top services. Daar ben je dan meer als 10jaar klant. 


Niet iedereen is 24 uur per dag aan het werk :)


Dat @dusan werkt lekker snel, 

 ruim 3 uur  geleden daar een bericht naar gestuurd. Tot op heden niks geen reactie terug, top services. Daar ben je dan meer als 10jaar klant. 

Privebericht bedoeld u? Daar word meestal niet zomaar op gereageerd door KPN medewerkers. 


Niet iedereen is 24 uur per dag aan het werk :)

En sommigen werken parttime. Daarom niet zomaar priveberichten sturen, dat is niet handig.


Wat geeft je collega dan aan?

Moet je bij hem zijn, niet bij mij. 

Ik ben een klant die graag geholpen word, 

Die service is bij kpn schijnbaar niet aanwezig. 

 

Ik hoef die spotify premium ook niet meer als het op deze manier gaat.

Je zult mij niet lang meer als klant hebben,

 Ik zoek wel een andere provider, 


Susan van KPN heeft aangegeven dat je eventueel verdere vragen hierover kunt stellen. Ongevraagd een privébericht sturen aan een moderator is niet de bedoeling en daar krijg je doorgaans ook geen reactie op.

Nick is géén collega van Susan.

Je zult in dit topic af moeten wachten op een reactie van de medewerker.


Er is niks beantwoord door @susan


Susan heeft al eerder in dit topic gereageerd, maar kennelijk heb je nog vragen. Daarom zeg ik ook: Je zult in dit topic af moeten wachten op een reactie van de medewerker.


Goedemorgen @Appieappie, ik heb je privéberichten inmiddels gezien. Ik heb ook een bericht van je verwijderd, dit i.v.m. de huisregels. We werken niet 24 uur per dag en ook niet elke dag, dus het kan soms zijn dat je 1 of 2 werkdagen moet wachten op een vervolgantwoord. Zo werkt het Forum, maar gelukkig hebben we ook andere contactmogelijkheden, zoals chat en onze telefonische klantenservice. Daar krijg je live contact met een collega! Dus mocht je in het vervolg haast hebben met een bericht of antwoord, dan raad ik aan om daar even aan te kloppen.

Maar goed, ik ben er weer! Als het bij je Alles-in-1 pakket in zit en je daar niks in hebt gewijzigd, dan zou je gewoon nog Spotify Premium moeten kunnen gebruiken. Ik help je graag aan een nieuwe code omdat het via de website niet werkt, maar heb hiervoor wel wat gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan pak ik de gegevens erbij en stuur ik een nieuwe code op (vandaag of morgen)!


Die zijn ingevuld 


@Appieappie, dankjewel. Bij je huidige mobiele abonnement zit geen Spotify Premium inbegrepen. In je eerste bericht geef je aan dat het bij je mobiele abonnement in zat, dit kan ik niet terugvinden. Je vaste abonnement is een Alles-in-1 Instap en is al tijden niet gewijzigd, maar ook hier zat en zit geen Spotify bij inbegrepen. Wat je via KPN Compleet krijgt is het Pluspakket gratis, dubbel zoveel data en € 5,00 korting.


Dat is raar, ik heb hierover een mail gehad en ik weet wel zeker dat het gratis was tot 2017, jullie adverteerde er volop mee. Mijn ouders hebben hetzelfde abonnement met gratis spotify, Dus nou omdat ik het niet gebruikt heb maar wel recht op had, kan ik ernaar fluiten 


Maar als je verlengd, dan vervalt dat. Uw ouders hebben misschien (nog) niet verlengd.


In 2013 aangepast toen liep die actie , dat is ruim voor dat die actie ervanaf ging, laat maar lekker zitten. Op deze manier ben ik volgend jaar nog bezig om te krijgen waardat ik gewoon recht op heb.

 


@Susan_ kan vast meer gedetailleerd ingaan op welk abonnement u nu heeft, welke uw ouders hebben, wanneer die actie met "gratis" Spotify liep en hoe die abonnementen met die "gratis" Spotify toendertijd heten. Zou voor mij ook wel interessant zijn om te weten :wink:


@Appieappie, kan je bij persoonlijke opmerkingen het adres (postcode + huisnummer) noteren van je ouders? Dan kan ik dit vergelijken met elkaar om te kijken of het inderdaad overeenkomt. Verder zal ik bij jou de facturen nog even afspeuren.


Hi @Appieappie , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Moet ik het nog verder uitzoeken of heb je jouw antwoord gevonden?


Reageer