Skip to main content

Ik gebruik een IPad. Mijn spotify premium abonnement is gekoppeld aan KPN. Als zodanig is dit ook op mijn account geregistreerd. Niettemin werkt premium niet op mijn iPad. 

Hoi @Frank Wesstein . Welkom op het forum.

Vervelend dat het niet werkt. Kun je iets meer informatie geven? Je hebt de app op de ipad staan, neem ik aan? En wat merk je als je inlogt?


Als ik inlog dan zie ik dat op mijn account aangegeven is dat spotify premium van toepassing is via KPN. Dat klopt dus. 

Maar als ik de spotify app gebruik is daar aangegeven dat de gewone spotify van toepassing is, dus met reclames 

 

 

 

 

 


Hoi @Frank Wesstein . Weet je zeker dat je dezelfde inloggevens gebruikt? 


De inloggegevens voor spotify zijn destijds door mijn  vrouw gemaakt. Haar mailadres + wachtwoord.

De inloggegevens voor MijnKpn zijn van mij: mijn mailadres  + wachtwoord. De mailadressen zijn verschillend maar de wachtwoorden zijn identiek.

Mijn vrouw is recent overleden en ik zou het liefst alles op mijn mailadres zetten maar weet niet hoe.

Voor het gebruik van de spotify app heb je toch geen inloggegevens nodig?   


Allereerst gecondoleerd met je vrouw. Het spijt mij om dat te lezen.

Ook in de app is het belangrijk om in te loggen. Anders zal deze op de free variant blijven staan en wordt je gehinderd door reclame.

Wat ik voor je kan doen is het huidige spotify abonnement loskoppelen en een nieuwe activatiecode sturen naar jouw e-mail adres. Op dat moment kun jij zelf een eigen spotify account aanmaken en hier mee inloggen op je verschillende apparaten. Laat maar weten of dit jouw voorkeur heeft. 


Ja, misschien is dat het beste. 

Mijn mailadres is xxx


Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?  


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik kon al die tijd dit forum niet meer bereiken, dus ook niet reageren. De link in de mail werkte niet.

Pas vandaag weer wel.

Op je eerder advies heb ik inmiddels ook voor de app op de juiste manier ingelogd. Alles werkt nu prima. Laten we het maar even zo houden. Bedankt voor je hulp in elk geval.  


Graag gedaan, @Frank Wesstein . Mocht je toch mijn hulp nodig hebben, weet je mij te vinden.