Skip to main content

Via het mobiele abonnement Spotify aangevraagd. Ik heb eind januari 2022 Spotify opgezegd. Bevestiging KPN via de mail aanwezig.

De abonnementskosten worden nog steeds afgeschreven. De telefonische helpdesk zegt dat ik het bij Spotify moet afzeggen, maar dat is onmogelijk én onjuist. Inmiddels staat Spotify al maanden op het gratis account.

Klantenservice werkt niet meer omdat ze niets in het systeem kunnen zien. De deur is door KPN dichtgegooid. Heel kinderachtig. De MijnKPN omgeving geeft bovendien een foutmelding. 

Dit is heel erg onplezierig. Onrechtmatig ook. Ik kan verder niets meer doen. KPN, zet de afschrijving stop!

 

Hoi @JLSl, welkom hier op het forum. 

Ik kan mij voorstellend at het onplezierig is dat je ergens voor betaald waar je geen gebruik meer van maakt. Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens meekijken naar Spotify. 


Ik heb de klantgegevens ingevoerd in het profiel. Ik heb contact gehad met de klantenservice en met de webcare. Volgens hen ligt het aan de google play service. Dat is onjuist. Er staan een betaalgegevens in. Helemaal niets.  Ze geven ook de schuld aan het account van Spotify, maar hier staan ook geen betaalgegevens. Nadat ik het heb opgezegd bij KPN (met bevestiging van jullie kant) is het omgezet naar een gratis account. Er is nooit rechtstreeks betaald aan Spotify.

 

Daarnaast krijg ik een foutmelding in de MijnKPN. Ik zie geen factuur en geen verbruikgegevens. Ik heb de ID opnieuw geinstalleerd. Dit ligt toch echt aan jullie administratie. Ik heb destijds een mobiel abonnement en daarnaast een extra product Spotify besteld. Hier is het ergens misgegaan. 


Inmiddels heb ik factuur kunnen downloaden. Hier staat de afboeking vermeld onder 'online aankopen'. Er is dus geen enkele aankoop gedaan, niet via de Google Play Store en ook niet via Spotify. 

 

 


Ik zie het inderdaad. Ik heb hiervoor nu melding gemaakt bij de Back Office. Zij gaan dit verder uitzoeken voor je. Hoor graag van je als er contact is geweest. 


Voicemail afgeluisterd. Hartelijk dank voor de afhandeling! Blij dat het afgerond is.


Helemaal top. Graag gedaan.