Skip to main content

Hoe kan ik zonder mijn spotify abonnement op te zeggen stoppen met delen van andere mensen op mijn account,

Welkom op het forum @Iggy64. Ik heb nog een klein beetje meer informatie van je nodig. Heb je een account met een gebruikersnaam waarvan meerdere mensen met het wachtwoord inloggen of maak je gebruik van een Spotify Family account?


Ik heb geen family account, gewoon premium. Heb destijds mijn account gedeeld door de functie delen en via Whatsapp gegevens door gegeven maar de reden dat ik wil stoppen met delen is dat mijn spotify vol staat met andere muziek dan de mijne


Wat ik je in dat geval dan wil aanraden is het veranderen van je wachtwoord voor Spotify. Hierdoor heb jij als enige toegang waarna je je afspeellijsten kan aanpassen. 


Thx, ik ga kijken of dit helpt 


Als je het account en password hebt gedeeld (wat niet mag) is het inderdaad verstandig het password te veranderen.

Wat ik echter denk is dat je van de playlist een gezamenlijke playlist hebt gemaakt. Dat kan je in de app ook weer uitzetten zodat je weer de enige bent die de playlist kan beheren.