Skip to main content

Goedemorgen , 

 

ik heb Spotify premium maar nadat ik de app opnieuw had geïnstalleerd op mijn telefoon blijft me account op free staan.. geprobeerd om een activatiecode te krijgen via de bekende weg maar helaas tot op heden nog niks ontvangen. Kunnen jullie mij een activatiecode sturen? Per mail of sms?  Alvast bedankt. Mvg Mark 

Staan je gegevens in je forumprofiel hier, @Mark010 ? Dan kan een moderator, zodra ie hier aan toe komt, je die kunnen toesturen.

Je mobiele tel.nr. kan onder Pers. opmerkingen.

Overal waar (privé) bij staat is alleen te zien door jouw en het moderatorteam.

Na invullen formulier onderaan de bewaarlink gebruiken :wink:


Heb ik net gewijzigd maar krijg nog steeds een melding dat mijn nummer onbekend is en krijg dus geen activatiecode.. ook per e-mail niet.. 


Hoi @Mark010, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het forum! :)

k heb Spotify premium maar nadat ik de app opnieuw had geïnstalleerd op mijn telefoon blijft me account op free staan.. 

Dit lijkt erop dat je de verkeerde account hebt aangemeld of misschien zelfs wel een nieuw Spotify-account hebt aangemaakt. Wil je jouw Spotify gebruikersnaam ook toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik controleren of je de juiste account gebruikt :)

 


Goedemorgen @Mark010, we hebben niets meer van je gehoord en ik zie nog geen spotify gebruikersnaam in je profiel staan. Is het inmiddels opgelost?


Reageer