Skip to main content

Dag, bij ons is all-in-one omgezet in klein zakelijk hussel. Wij hadden Spotify Family en gevraagd dit te behouden. Dat zou geen probleem zijn, werd ons verteld. Nu hebben we dus jawel Premium :drooling_face:  Pogingen om dit om te zetten in Family lukken niet, omdat we van Spotify steeds weer worden doorverwezen naar KPN, en KPN er kennelijk - ondanks meer dan tien keer bellen ! - er niet in slaagt om Spotify Premium om te zetten naar Familiy. Ondertussen heb ik besloten om Spotify op te zeggen, maar zelfs dat lukt niet via KPN!!!! Als ik Spotify uitvink en op akkoord druk, krijg ik steeds de melding ‘wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens’. Ik ben het onderhand meer dan beu! Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een abonnement via KPN per direct te stoppen?? 

Dag, bij ons is all-in-one omgezet in klein zakelijk hussel. Wij hadden Spotify Family en gevraagd dit te behouden. Dat zou geen probleem zijn, werd ons verteld. Nu hebben we dus jawel Premium :drooling_face:  Pogingen om dit om te zetten in Family lukken niet, omdat we van Spotify steeds weer worden doorverwezen naar KPN, en KPN er kennelijk - ondanks meer dan tien keer bellen ! - er niet in slaagt om Spotify Premium om te zetten naar Familiy. Ondertussen heb ik besloten om Spotify op te zeggen, maar zelfs dat lukt niet via KPN!!!! Als ik Spotify uitvink en op akkoord druk, krijg ik steeds de melding ‘wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens’. Ik ben het onderhand meer dan beu! Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een abonnement via KPN per direct te stoppen?? 

Admin: Dubbele topics samengevoegd


Hoi @Jan-Cor Jacobs, welkom op ons forum! 

Rot dat je Spotify toch omgezet is naar Premium en het weer terug gaan naar Family niet soepel gaat. Je hebt het al via MijnKPN geprobeerd lees ik, maar dan krijg je een foutmelding te zien. Het klinkt alsof er nog een wijziging open staat, waardoor je die melding te zien krijgt. Kan het zijn dat er nog een wijziging van je pakket, of aan- of uitzetten van een optie, open staat?

Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?


Hoi @Jan-Cor Jacobs, welkom op ons forum! 

Rot dat je Spotify toch omgezet is naar Premium en het weer terug gaan naar Family niet soepel gaat. Je hebt het al via MijnKPN geprobeerd lees ik, maar dan krijg je een foutmelding te zien. Het klinkt alsof er nog een wijziging open staat, waardoor je die melding te zien krijgt. Kan het zijn dat er nog een wijziging van je pakket, of aan- of uitzetten van een optie, open staat?

Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Dag, ik heb het profiel zo volledig mogelijk ingevuld en ben benieuwd naar uw antwoord.

 


@Jan-Cor Jacobs Top, dankjewel! Ik heb ze erbij gepakt. De laatste wijziging die een aantal dagen geleden gedaan is, is het uitzetten van Spotify Premium en aanzetten van Family, dus dat ziet er goed uit. Ik zie alleen dat Premium nu nog geactiveerd staat, en Family staat ‘klaar om te activeren'. Ik ben benieuwd of je Spotify Family via deze link kunt activeren: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm. Kan je dat voor me proberen, en laat je weten of het is gelukt?


@Alexandra Het hele verhaal draait erom dat het niet lukt om op bovenstaande manier Family te activeren. Ik heb daarom via een ander e-mailadres bij Spotify zelf een Family-abonnement genomen en KPN verzocht beide opties (Premium en Family) uit te zetten, want dat lukt ook al niet via MijnKPN. Ik heb hierover vanochtend weer gebeld, en toen werd mij verteld dat beide opties inmiddels uitstaan, maar dat ik dat niet in MijnKPN kan zien vanwege de technische storing, die er ook voor zorgt dat ik zelf niet kan uitvinken. Dus hoe zit het nu? Als het goed is heb ik nu geen abonnement meer lopen via KPN, toch?

 


@Alexandra Het hele verhaal draait erom dat het niet lukt om op bovenstaande manier Family te activeren. Ik heb daarom via een ander e-mailadres bij Spotify zelf een Family-abonnement genomen en KPN verzocht beide opties (Premium en Family) uit te zetten, want dat lukt ook al niet via MijnKPN. Ik heb hierover vanochtend weer gebeld, en toen werd mij verteld dat beide opties inmiddels uitstaan, maar dat ik dat niet in MijnKPN kan zien vanwege de technische storing, die er ook voor zorgt dat ik zelf niet kan uitvinken. Dus hoe zit het nu? Als het goed is heb ik nu geen abonnement meer lopen via KPN, toch?

 

@Jan-Cor Jacobs Ah ja helder, dank voor de extra uitleg! Spotify Premium was al uitgezet, ik zie alleen dat Family nog aan stond. Dat heb ik bij deze voor je uitgezet. Je ontvangt een bevestiging via e-mail daarvan. Volgens mij moet alles dan kloppen, correct? Ik hoor het graag.


Hartelijk dank, @Alexandra, voor het snelle regelen! Nu klopt alles als een bus.

 


Hartelijk dank, @Alexandra, voor het snelle regelen! Nu klopt alles als een bus.

 

Fijn om te horen, graag gedaan! :)