Skip to main content

Hallo, ik had tot voor mijn verhuizing gratis spotify Premium.

Maar nu kan ik alleen nog shuffle gebruiken.

Hoe kan dat ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heeft u een nieuw abonnement? Wat bedoelt u met "shuffle"?


Ik heb alleen mijn verhuizing doorgegeven.

Er werd  mij verteld dat het abbo veranderd was

Verder niets.

Bij  spotify kan ik de 'free' gebruiken.  Dat is alleen met shuffle functie.


Hallo @A4Wiel Je hebt dan een wat ouder abonnement, vermoed ik, waar een premium-account nog onderdeel van was? Wat je beschrijft gebeurt wel eens als er iets aan je aansluiting veranderd. In dit algemene topic over Spotify lees je diverse voorbeelden. Ik kan het waarschijnlijk wel voor je oplossen. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

 

 


Hallo Bart,

ik heb het profiel aangepast.

Al vast bedankt,

Wiel Ritterbeeks 


@A4Wiel Waar had je Spotify precies bij? Was dat bij je vaste diensten? 

Zoals ik eerder schreef: bij de oudere en bepaalde Alles-in-1 abonnementen was een ‘gratis’ Spotify Premium-account onderdeel van het abonnement. We bieden deze constructie echter al enkele jaren niet meer aan. Als je nog zo'n oud abonnement hebt, halen we het niet weg. Maar als je je abonnement verlengt, komt het spotify-account dus wel te vervallen. Via de nieuwe Hussel-abonnement zijn er natuurlijk wel voldoende anderen voordelen. 


Volgens mij bij 'alles in een' en bij een van mijn 3 mobiele abonnementen.

Erg jammer als dit komt te vervallen vior trouwe vaste klanten.


Bij welk nummer zou dit dan zijn, @A4Wiel Zou je dat nummer nog in je profiel kunnen zetten? Ik zie dat je Alles-in-Eén abonnement naar Hussel is overgezet. Heb je besproken met de collega die dit heeft gergeld wat er allemaal zou veranderen aan je aansluiting? Je kunt uiteraard wel weer Spotify via ons aanzetten, al gaat dat nu wel tegen de reguliere prijs. 


Ja dat is het.

Extra betalen.

Ik moet maar eens gaan shoppen.

Het wordt allemaal erg duur zo.

Bedankt voor je tijd.


Ik snap je gevoel hoor, @A4Wiel maar als ik kijk naar het totaalplaatje valt het met dat ‘extra betalen’ mee. Qua kosten ontloopt het elkaar echt niet veel, ook als ik het ‘gratis’ spotify-account meeneem. 


Reageer