Skip to main content

Ik zie op mijn betalingsoverzicht dat ik de volle prijs betaal voor Spotify, terwijl ik recht heb op korting

Bij een Hussel is er geen sprake meer van korting. Dit was alleen bij de oude abbonementsvorm zo geregeld.


Hi, @Ruud5805! Welkom op ons Forum. Ben je toevallig overgegaan naar KPN Hussel? In deze propositie bestaat de korting niet meer. Als dit niet zo is en je wilt dat ik even mee kijk, dan doe ik dat uiteraard graag voor je! 
Je kunt je gegevens invullen in je profiel. Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Laat je het hier even weten als je dit gedaan hebt? 


Dank jullie wel voor de reactie, blijf toch wel op Spotify zoveel geweldige muziek.


Fijn dat er duidelijkheid is.


Hi, @Ruud5805! Welkom op ons Forum. Ben je toevallig overgegaan naar KPN Hussel? In deze propositie bestaat de korting niet meer. Als dit niet zo is en je wilt dat ik even mee kijk, dan doe ik dat uiteraard graag voor je! 
Je kunt je gegevens invullen in je profiel. Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Laat je het hier even weten als je dit gedaan hebt? 

Gedaan.


Thanks @Ruud5805 ! Je hebt een Husselabonnement. In deze propositie kost Spotify €9,99. Je krijgt wél de €5,00 entertainmentkorting omdat je KPN Thuis met KPN Mobiel combineert. Netto betaal je dus €9,99 - €5,00 = €4,99 voor Spotify! 


Reageer