Skip to main content

Ik heb 't zelfde probleem. 

Heb proberen in te loggen voor zo'n code maar hij zegt dat hij mijn tel nummer en email niet herkend. Op de kpn app staat gewoon dat ik Spotify premium heb. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Laura. A. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb zal ik proberen om een activatiecode toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik help je graag verder.:slight_smile:


Hoi @Laura. A. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb zal ik proberen om een activatiecode toe te sturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik help je graag verder.:slight_smile:

Ik heb geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer