Skip to main content

het lukt op geen enkele manier om een activatiecode spotify op te vragen, krijg steeds reactie dat email niet herkend wordt, terwijl dat adres is waar de facturen op binnen komen.

 

Admin: eigen topic voor je berichten aangemaakt

tweede probleem: kan al drie dagen nieuwe HD ontvangers niet activeren, terwijl ik mail heb gehad dat de nieuwe bestelling is verwerkt, apparaten mee gekregen. Pffff.


Hoi Rotzooi, welkom op het forum. Jammer dat je problemen ervaart. Had je al Spotify via ons, of heb je dit net nieuw? In dat laatste geval krijg je een e-mail met de activatiecode. Mocht je die nog niet binnen hebben, of je had eerder al Spotify, dan kan ik het hier nakijken en je een nieuwe code sturen als dat nodig is. Vul daarvoor even je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt.

Wat betreft de ontvangers, wat ervaar je precies? Gaat het echt om extra ontvangers, of tv in je abonnement in het algemeen? In dat laatste geval kan het zijn dat tv toch nog niet volledig geleverd is waardoor koppelen niet lukt. Ook dit kan ik voor je nakijken.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Rotzooi. Ik ga ervan uit dat je dan via andere weg dit hebt kunnen oplossen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.