Skip to main content

Ik heb vanochtend Spotify Premium weer aangezet maar krijg nu bij alle nummers de melding:

Spotify kan dit nu niet afspelen.

 

Help?!

Hallo @vfvandijk,

Bij alle nummers of bij specifieke albums? Ben je overigens volgens Spotify wel '’Online'’? 


Dank voor jouw reactie, Chris.

 

Ik krijg de mededeling bij ALLE nummers, ongeacht of het een nummer is die ik al veel heb afgespeeld of dat het een geheel nieuw nummer is.


Hallo @vfvandijk,

Als je de stappen op deze pagina even doorloopt, werkt het dan ook niet? 


Beste ChrisWissink,

Sorry voor de late reactie, ik ben op vakantie.

Nee, als ik de stappen doorloopt heb, is het probleem nog steeds niet verholpen.

Bij geen enkel nummer kan ik naar de muziek luisteren.


@vfvandijk Welkom op het forum. Ik zie dat er gister contact is geweest met een collega en dat zij een nieuwe activatiecode heeft verzonden. Is de account al opnieuw geactiveerd en lukt het nu wel om muziek te luisteren?


@Rutger_  Nee, ik krijg nog steeds de mededeling dat Spotify dit nu niet kan afspelen :-(


@vfvandijk Excuses voor het lange uitblijven van een reactie. Ook met een nieuwe activatiecode blijf je dus deze melding krijgen. Weet je toevallig of je deze melding op meerdere apparaten krijgt of op slechts 1 apparaat?


@Rutger_  Ik krijg de melding iig op mijn laptop, maar niet op mijn mobiel (Android). Mijn desktop kan ik nu niet testen want ik ben niet thuis.


@vfvandijk Mocht het op de desktop ook gewoon werken en op de laptop niet, is er dan een mogelijkheid om Spotify daar even te verwijderen en opnieuw te installeren, of als je het via de browser gebruikt een andere browser te testen?


@Rutger_ 

Via de browser werkt alles prima, alleen binnen de app niet. Ik heb de app op mijn laptop al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes, de melding bleef.


@vfvandijk En heb je het probleem met de app op zowel de laptop als op de desktop?


@Rutger_  Dat kan ik niet checken: ik ben voor lange tijd van huis en heb hier alleen mijn laptop.


@vfvandijk Omdat het in de browser wel lukt maar in de app niet lijkt het geen probleem met de account te zijn maar met het programma. Je zou eens een kijkje kunnen nemen op de website van Spotify, wellicht dat hier een oplossing geboden wordt.